.

18 ian. 2012

Capşunarul şi manifestaţia

Idei de strigat şi pus pe pancárte
Având în vedere slaba pregătire a manifestanţilor care participă la adunările alea filmate de aproape la TV (probabil e o tehnică de filmare, nu e ca să pară mai mulţi) m-am gândit să le propun viitorilor eroi ai revoluţiei nişte slogane, sloganuri, slogăni, sau cum dreacu se mai numesc alea ce strigă ei p'acolo. Nu de alta, dar m-am săturat de Jos, Sus, Huooo şi alte prostii din astea pe care le tot aud de 20 de ani. România trebuie să facă un pas înainte la acest capitol şi eu îmi aduc aportul atât cât mă duce şi pe mine...
Pentru început propun înlocuirea lui Jos cu Downgrade! Dacă tot vrei să pari atît de deştept încât să hotărăşti tu cine vine şi cine pleacă de la putere măcar, în felul ăsta, prosteşti şi tu pe fraieri că ai ceva în cap! Prin urmare se poate striga "De Băsescu ne-a ajuns, De la A îl trecem la BBB plus!". Nu garantez că În felul ăsta îţi atragi susţinerea la ăia care lucrează pe la Bursă, dar măcar ai şanse să apari şi tu în Ziarul Financiar, de exemplu.
Sau, poţi striga "Dacă Iliescu vine, Deficitul până-n 3% îl vom menţine!". Cu asta îi poţi da gata pe ăia de la Comisia europeană!.

Mai se pot băga urlături şi pe alte teme. De exemplu ăştia care au rămas fără 25% din salariu pot veni cu o pancártă din aia pe care e scrisă formula de calcul prin care să le fie mărit salariul cu 50%! Că bănuiesc că sunt şi matematicieni printre ei, sau chiar teologi!
Eu am dat startul, acum să mai gândească şi manifestanţii, că doar de aia manifestează. Că aşa, la TV şi pe Facebook e toţi deştepţi, dar dacă le pui două, trei întrebări live încep să sară la bătaie...
P.S.: Chiar şi primarii care participă la manifestaţii îşi pot aduce aportul la treaba asta. Cunosc eu un primar care ar putea propune, de exemplu, "Manifestaţi şi împoriva proceselor pe care le am pe rol!" sau "Fără produse alimentare, În sacoşi electorale!". Asta ultima nu prea merge la manifestaţie, nu-i aşa? Îţi cam sare basca de pe cap dacă începi cu din astea...

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!