.

31 ian. 2012

Căpșunarul și înghețul

Pentru cunoscători
Vă spun vouă pentru că la alții durează să le explic. Pe timpul lu' Ceașcă aveam un coleg la liceu, Ionuț. Un nebun cum eram și eu, Radu și cu Dan. Că, în afară de noi, mai erau trei masculi mai cuminți și restul fete. Băh și nebunu' de Ion ce face el?! Merge la plajă cu gașca și găsește acolo gagicuțe tocmai de la Cluj. Virgine din astea ca și ei, credule și... știți voi, din alea care chicotesc la orice. Se bagă ai mei în seamă și se face seară. Cum fetele stăteau la hotel își permiteau să rămână până mai tărziu. Și nu zici că se aprind luminile la Petromidia, iar una dintre fete întreabă: "No, da ce-i acolo?". Eh, aici intervine Ionuț cu răspunsul său genial: "Turcii! Acolo e Turcia!". Săraca a pus botul, așa că al meu, când a văzut a continuat: "Acum nu, dar iarna, când îngheață marea-n valuri poți să mergi până acolo!". Băh frate, hai să fim serioși naibii, cum poți băh nene să zici așa ceva? Hai, să înghețe marea poate să-ți treacă prin cap, dar în valuri... Dă-o dreacu de treabă!
Cu toate că nu sunt de la Cluj, o să vă spun un secret: eu, pentru că sunt mai nebun ca Ionuț, mă tot gândesc de atunci la problema asta! Nu să merg la turci pe marea înghețată, dar studiez foarte aprofundat fenomenul înghețării mării în valuri! E posibil, s-a'ntâmplat vreodată, o să se mai întâmple? Dacă Ionuț al meu, fără să vrea, a zis ceva la care nu s-a gândit nimeni până acum? Așa că am mers și azi să văd dacă s-a întâmplat fenomenul, dar din păcate... nimic. A înghețat un pic de spumă de val și cam atât. În orice caz eu continui să mă ocup, așa că, dacă descopăr ceva, o să vă spun.
După cum se vede, nu se vede nici-o înghețare...

Au venit direct de la București! Probabil suporteri ai Naționalei care trăgeau ceva speranțe să vadă un meci în Antalya...

Ceva gheață este, dar în nici un caz în valuri

M-am gândit că poate, fiind de 5 stele, au angajat ăștia personal pentru spart gheața, dar mi-au spus bucureștenii că și la 2-3 stele, mai încolo, era la fel!

Aceste fotografii nu sunt protejate nici de ACTA, nici de SOPA și nici de nimic. Le puteți descărca, modifica, vinde, arunca sau ce vă mai trece prin cap!

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!