.

3 ian. 2012

Capsunarul si 2012

E sofisticata, bah...
I-am zis lamultiani pe 2012 lu' Marea Neagra si nu mi-a raspuns! Nu stiu ce sa cred, poate nu i-a placut cum i-am zis (ca eram cam mahmur) sau poate nu a avut pur si simplu chef sa vorbeasca cu mine in dimineata aia de 1 ianuarie. Nu stiu... Oricum eu i-am spus si cred ca am fost primul care a facut-o. Daca i-a mai spus cineva si i-a raspuns sa-mi zica si mie. Poate totusi o fi suprata pe mine si nu vrea sa-mi vorbeasca.
In caz ca e suprata pe mine nu vad motivul! Nu am aruncat cu nici-o sticla de plastic in ea, nu am injurat-o, nu am fost la bulgari in vara cum au facut altii... Deci ar trebui sa ma cunoasca chiar daca am salutat-o de la Venus si nu de la Constanta. Nu stiu, nu-mi dau seama ce poate fi... Astept sa-mi zica cineva daca a vorbit cu ea ca sa-mi dau seama despre ce e vorba. Multumesc.
Marea Neagra mai tacuta decat o stiam eu la 1 ianuarie...
P.S.: Bah, vara trecuta cand am facut baie in ea am facut niste pipi, dar putin, foarte putin! Oare sa fie din cauza asta? M-o fi tinut minte? A dreacu'...

4 comentarii:

  1. La multi ani! (nu`s afiliat de niciun fel cu MN) dar daca vara ti-ai bagat scarbavnicul madular in ea si dupa 6 luni te apuca sa ii faci o surpriza, pai cred si eu ca nu-ti raspunde; din cate vad in poza cam facuse si spume ! (oi fi fost si insotit)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate Catalin Crisan a vorbit cu Marea Neagra,nu stiu ce sa zic, dar dupa cum vad eu, vorba cuiva "iarna nu-i ca vara", dar nici marea nu mai e iarna,precum era odinioara.Unde-s turturii si gheata?
    Sa fii sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci, mai bine te aruncai in ea ca oricum... desi tu oricum vei veni cu pluta, bah :)) Pipi-ul cu apa sarata fac echipa buna, asa ca nu e asta cauza ;) Acum depinde si ce ai baut, sec sau demisec :)) Hai La muLti Ani :D

    RăspundețiȘtergere
  4. bah, pana la urma n-a vorbit cu nimeni inteleg! atunci e bine! e suparata pe toata lumea nu numai pe mine! (deci si voi ati facut pipilic!) lamultiani!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!