.

22 ian. 2012

Căpșunarul și manifestanții partea trei și ultima...

Am vorbit cu o păsărică!
Poate nu vă vine să credeți, dar eu am capacitatea să vorbesc cu păsăricile! Așa și azi... M-a vizitat o păsărică, un pic zgribulită din cauza frigului de afară. Am deschis geamul și am poftit-o pe calorifer. I-am oferit și un pahar de tărie, dar m-a refuzat pentru că cică au schimbat ăștia legea zborurilor și dacă te prinde...
- Mamăăăă ce frig e, să-mi trag una!
- Păi cum măi păsărică, nici voi nu rezistați la frig? Eu credeam că...
- Da ce crezi băh, că sunt din fier? Aoleu', ce-i aia? O pisică?
- Da, e Sophie, dar nu cred că-ți face nimic... Doarme!
- Aha! Oricum, ai grijă că eu...- Da, da! Ce mai zici? Ai zburat cumva pe la Prefectură? Mai sunt manifestanți acolo?
- Cine băh, ăia? Ha, ha, ha... Erau vreo 15 care se pișau pe ei de frig p'acolo. Nu mai e tati, gata, s-a terminat revoluția!
- Păi nu l-au dat jos pe Băsescu! Cum să se termine? Nici măcar guvernul nu l-au dat jos!
- Păi și ce dacă? Cine a vrut să dea guvernu' jos? N-a vrut frate nimeni să dea jos pe nimeni! Ești nebun?!
- Păi cum să nu? Striga lumea Jos Băsescu, Jos ăla...
- Eh, și tu! Păi ce ai fi vrut să strige... Băh, parcă n-ai fost p'afară și nu ai văzut ce s-a întâmplat!
- Tu zici? Să fie la fel? Hai lasă-mă! Nu-mi vine să cred!
- Băh, să-ți trag la cioc, vrei să-ți desenez? A ieșit lumea în stradă pentru Arafat?
- A ieșit!
- Ăia care au ieșit s-au dus acasă când s-a rezolvat cu Arafat și cu SMURD?
- Da! Dar după...
- După? Ce s-a întâmplat după? Ce urlau ăia imediat după? Și pe net era plin de ei!
- Aaaaaah, da! Ziceau că jos cu politicienii și cu partidele și capitalismu' și cu comunismu'!
- Păi vezi! Cât a durat? Căteva ore, că după aia li s-a făcut frică la useliști și au ieșit din bârlog!
- Păi tu zici că de frică? Eu zic că au ieșit pentru că au speculat momentul!
- Adică ce moment? Păi lumea din stradă îi înjura și pe ei! Au ieșit de frică băh! Occupy, Beppe etc!
- Ah, Beppe! Da... Și la el a fost la fel! Când a început să vorbească despre miscarea 5 Stelle au început să-i dea în cap și ăia de la opoziție! Practic opoziție și putere împreună împotriva lui! Chiar băh!
- Vezi? Numai că aici a lipsit un Beppe! Mișcarea se putea forma repede pentru că lumea era deja în stradă! Așa că useliștii au ieșit imediat ca să nu cumva să apară vreunu' mai breaz și să se transforme în Beppe! Păi lu' Grillo i-au trebuit ani de zile să facă 5 Stelle, aici riscau să ia naștere în cinci minute!
- Deci tu spui că USL și-a scos oamenii în stradă ca să nu... Dar așa au ruinat orice șansă de a face ceva! A mai venit și Mazăre cu alea îmbrăcate în... Adică s-a transformat totul într-un circ!
- Păi și ce? Mai bine circ pînă la alegeri decât să câștige admirația publicului ăia cu zeitgeistu' lor cu tot! Și mai sunt și mulți care se uită la Moore, la Grillo...
- Pe mine mă miră că nu a speculat momentul Dan Diaconescu!
- Cine-i ăsta?
- Cum, nu ai auzit de Dan...
- Lasă că-mi spui tu data viitoare! Hai că acuma tre' să-mi iau zborul că văd că s-a trezit măța asta a ta și se uită la mine cam ciudat!
- Sophie?
- Nu, nevastă-ta! Normal că Sophie... Hai pa, mai ciripim noi!
P.S.: Voi credeți ceva din ce a zis păsărica? Eu nu știu ce să zic... O să întreb și pisica, dar nu acum că halește și nu-i place să fie deranjată!
Cât de greu am găsit poza asta! Nu credeți? Ia căutați voi pe Google "păsărică" să vedeți ce vă dă...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!