.

10 ian. 2012

Capsunarul si Arena Leilor

Am si eu un idei de biznis!
Toata lumea stie despre Arena Leilor de la TVR 2 asa ca nu mai stau sa va explic si sa pierdem timp pretios. Nu de alta, dar pana va explic eu ce e cu Arena s-ar putea sa-mi uit ideea de biznis!
Initial am vrut sa iau un fond european ceva, dar, cum aia nu te dau la televizor, am zis ca e mai bine sa merg la Arena ca poate ajung si vedeta cu ocazia asta. Adica imi fac si firma, iau si bani si ma vede si lumea la TV! Trei iepuroaice dintr-o data cum se zice. Nu prea mai am ce sa va zic si ramane sa urmariti voi emisiunea ca sa ma vedeti cum le iau banii la Lei si cum o sa ramana cu gurile cascate cand o sa citeasca biznis planu' meu. Multumesc anticipat pentru aprecierile Leilor si pentru banii lor pe care n-o sa-i mai vrea inapoi din respect pentru idea mea exceptionala, senzationala si tot ce se mai termina cu ala! Parca-l vad pe scepticul Anastasiu cum o sa cedeze in fata planului meu genial si o sa scoata lovelele din buzunar pe loc fara sa-mi ceara nici macar 1% din afacere... Si n-o sa-mi dea banu' pentru ca suntem prieteni pe Facebook sau alte chestiuni din astea, o sa-mi dea pentru idee, pentru faptul ca reprezint o noua generatie de biznismeni care au idei extraordinare si tot ce se termina cu are!
P.S.: Hai bah ca va zic si voua ce contine biznis planu' ca sa nu va mai perpeliti atata pana incepe noul sezon din Arena Leilor. Si oricum, chiar daca va zic, degeaba imi furati ideea ca oricum pe voi n-o sa va bage nimeni in seama cu astfel de biznis planuri... Imi fac o firma de stat, aia-mi fac...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!