.

10 nov. 2011

Capsunarul si masina

Sa ma electrocutez in masina voastra
Bah astia ori ne cred imbecili, ori chiar suntem. Deci e criza, nu mai sunt resurse, trebuie sa devenim competitivi ca sa-i batem pe chinezi (aiurea), trebuie sa facem economie, trebuie sa nu stiu ce si trebuie sa nu stiu cum. Eu am fost prima si unica capsuna din lume care a sustinut necesitatea aparitiei si utilizarii masinilor electrice! Numai eu stiu cat m-am certat cu mecanicii auto care, speriati de idee, ma trimiteau la plimbare spunandu-mi ca masina electrica e o prostie si ca nu o sa vedem prea curand asa ceva. Dar probabil ca, fiind mecanici auto, stiau ei mai bine decat mine ce si cum pentru ca de cand am vazut prima masina electrica am avut un soc. Prima data am vazut acum vreo 4 ani. O panarama de masina in genul celor care se conduc fara permis. O caricatura care costa 16.000 de euro! Autonomie de aici si pana putin mai incolo dupa care trebuia sa stai un weekend ca sa se-ncarce. Am zis ca asa e la-nceput si ca in viitor o sa vad masini mult mai serioase, care sa se-ncarce mai repede si care sa coste si mai putin.
Da! Asta am zis eu, dar nu si aia care le fac. Urmatoarea masina electrica pe care am vazut-o a fost Tazzari-Zero. La fel de panarama, ceva autonomie (140 km), dar la 20.000 de euro fara TVA parca nu e cine stie ce, nu-i asa? Am zis ca lasa frate ca vin japonezii si le-o da italienilor la fel ca la motociclete. Avand in vedere ca cu banii de Aprillia iti luai 3 Suzuki sau Honda am zis ca in momentul in care japonezu o sa scoata o masina electrica atunci o sa ne permitem toti! Si iata ca in Italia urmeaza sa soseasca Nissan! Cu Leaf! Ia sa vedem ce scriu ziarele electronice despre treaba asta... Ceee? Nu se poate! Pret de la 37.990 euro! Autonomie 160 km. Iti dau si baterie cu priza din aia pentru incarcare rapida. E considerata o revolutie masina asta! Ma bufneste rasul... Daca dai cautare "electric car" pe YouTube si vezi ce-si construieste lumea prin garaj cu 5-6000 de dolari iti vine sa iei Leafu' si sa te electrocutezi pe el frate. Duceti-va bah dreacu de japonezi cu masina... Hopaaaa! Stai asa putin! Nissan nu mai e frate japonez, e francez! E Renault! Eeeee, pai astia sunt niste zdrente frate cu Auchanu' si cu Carrefouru' lor cu tot! Deci japonezu' inca nu a iesit pe piata cu o masina electrica! Pfuuu, ma speriasem. Bah, in cazul asta mai revin eu...
P.S.: Am aflat ca in Romania nu toata lumea se ocupa cu ejacularea lui Geoana din PSD sau alte chestiuni din astea deosebit de "importante". Cica unii au pus nu stiu ce motor electric pe un Duster! Bravo lor. Cine stie, parca vezi ca scot romanii... Ah, dar stai bah frate ca si astia tot Renault sunt! Beah...
Nu va lasati pacaliti ca are ochii aia lunguieti! Il cheama Francoise si lucreaza la Renault...

3 comentarii:

  1. Excelenta stirea!
    Francoise e un important dealer!
    Numai ca ori Renault-ul duce lipsa dse varfuri ori varfurile se gasesc fara Renault-uri!
    Cat despre masinile electrice, sigur vom vorbi dupa ce va seca si ultima picatura de titei, indiferent de provenienta!
    Oricum e o idee faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe langa faptul ca nu suport Chinezi ce sa mai spun?
    Ideea unei masini electrice mi se pare cat de cat ok, dar totusi sunt foarte multe dezavantaje parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Oveed: pe chinezi nici eu nu-i suport (economic vorbind) dar avand in vedere ca aia au facut Smart full electric de acum vreo 3 ani incep sa-mi placa din ce in ce mai mult. Lumea spunea ca au copiat Smart-ul, dar acum am impresia ca atunci cand Mercedes si Swatch se vor decide sa faca si pe la noi un Smart electric vor fi ei cei care-i copiaza pe chinezi...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!