.

29 nov. 2011

Capsunarul si minusculitatile

UDMR si Lega Nord din Italia e frati!
Poate romanii nu au habar cine e si ce vrea Lega Nord. Romanii din Romania nu au habar, ca aia din Italia stiu foarte bine! Lega Nord e o adunatura de... e ca UDMR-u'! Cel mai pe scurt, ca sa intelegeti si voi astia din Romania. Lega Nord e formata din "veneti", adica locuitori ai asa numitelor Tre Venezie (Friuli Venezia Giulia, Veneto si provinciile autonome Trento si Bolzano). Asta in teorie, pentru ca in practica miscarea a castigat repede adepti in randul tuturor regiunilor din Nord si Centro Italia avand in vedere scopurile: independenta nordului fata de Italia si alungarea tuturor strainilor de p'acolo! Pentru ca au avut asa succes au trecut repede de la inependenta celor Tre Venezie la independenta nordului. Vor sa faca un stat care sa se numeasca Padania, adica o chestie care nu a existat niciodata cu toate ca leghistii afirma ca e lumea proasta si nu stie istorie. Acuma o sa ziceti ca ce treaba au aia din Centru cu independenta Nordului? Nu au, dar au boala pe straini la fel ca si aia din nord...
Acuma ca v-am lamurit cat de cat sa vedem de ce e frati astia doi. Daca nu v-ati lamurit mai cautati si voi pe Google sau telefonati unui neam sau prieten in Italia sa va povesteasca. Ca sigur aveti ceva pe acolo...
Amandoua vor independenta, dar nu o obtin niciodata pentru ca nu le convine. In momentul in care ar fi independente si rupte de capitale s-ar duce dreacu in 12 de ore din cauza izolarii politice.

Amandoua sunt tot timpul la guvernare si nu fac altceva decat sa-si vada de interesele propriilor membri superiori in timp ce aia inferiori (pe care-i reprezinta si care i-au votat) isi halesc de sub cur.
Amandoua nu sunt partide si nu sunt recunoscute de nimeni in afara de aia care-i voteaza, dar toata lumea tace pentru ca aia care-i voteaza sunt cam multi (si cam ...)
Amandoua desfasoara actiuni de genul "sa ne stergem cu drapelul la cur" sau "cine-si bate joc mai tare de imnul national" fara ca vreun judecator sa aiba tupeu sa le zica ceva.
Amandoua sunt conduse de lideri care vorbesc mult si nu spun nimic si nici unul dintre liderii astia nu parleste bine limba tarii in care s-au nascut.
Amandoua dau vina pe altii cand sunt luati la intrebari de votanti si ameninta de fiecare data ca ies de la guvernare daca nu le sunt acceptate conditiile. Conditiile nu le sunt acceptate niciodata, dar nici ei nu se lasa, in sensul ca nu ies nicioadata de la guvernare asa cum se lauda!
Membrilor ambelor adunaturi le place sa scrie cu vopsea pe garduri ca "Veneto is not Italy!", "Szeklerland is not Romania!" si alte tampenii copiate de pe la spanioli. Pentru ca eu acolo am vazut prima data in viata mea o scriere de genul asta. Pe un picior de pod scria mare, cu vopsea albastra: "Catalunya is not Spain!". Eu iesisem de pe autostrada ca sa caut Lloret de Mar, ca mergeam in vacanta. Si atunci, cand am vazut ce scrie pe pod, i-am zis lu' nevasta-mea: "Femeie, am pus-o! Aici pun bombe din alea! Aici e tara aia, a bascilor!". In secunda doi a trecut si o ambulanta cu sirenele la maxim...
P.S.1: Acuma n-oi sti eu geografie, dar pe harta lumii nu e bah trecuta nici-o tara a secuilor, nici a bascilor si nici a venezienilor. E doar Romania, Spania, Italia...! Dar o sa mai caut si daca gasesc va spun...

P.S.2: Intre timp am aflat si care e treaba cu tara bascilor! E tara aia unde se fabrica basti, nu-i asa?
Cam asa vor unii sa arate Europa unita dupa mintea lor... Harta e din 1402, dar se potriveste cat de cat...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!