.

25 nov. 2011

Capsunarul si statul la coada

In ce se masoara nesimtirea?
Si aia pe afara sunt nesimtiti. Sa nu credeti acuma ca romanii sunt ei numarul unu' in top si ca aia p'afara sunt toti civilizati si alte povesti din astea. Dupa parerea mea copiii la aia sunt de 1000 de ori mai nesimtiti ca copiii romanilor. La noi ii mai arzi un dos de palma peste cur, dar la aia, daca faci asta, ori suna copilu' la numarul verde pentru reclamat parinti, ori suna vreun vecin care-ti vrea binele. Si te trezesti ca te ia Militia ca ai vrut sa-i arzi lu' fiicatu' un dos de educatie. Bah, dar asa cum sunt ei nesimtiti au totusi o chestie pentru care o sa fie inaintea noastra pentru totdeauna: aia cand vad o coada se pun la rand fratilor! Deci vine ala cu Bugatti Veyron, parcheaza in fata la The Administratia Financiara pe Badea Cartan Street din Constanta City si cand intra se duce direct ultimul la coada. El vrea doar sa puna o intrebare la "Informatii", dar stie ca si restu' fraierilor care sunt in rand nu vor cine stie ce chestii. Unu' vrea un formular, unu vrea o copie la copiator (sau la "xerox" cum spun "intelectualii"), unu' vrea sa intrebe si el de ce a venit acolo...
Ca mai sunt si din astia care nu stiu ce cauta pe la The Administratia Financiara! Deci smecherul cu Bugatti de la ei e clar ca se pune la rand.
La noi vine taranu' cu Passat, imbracat intr-un costum de cacat, cu parpalac galben si fular alb, cu niste pantofi lacuiti de zici ca e de la Muppet's (deci combinatia de bou absolut!) si se baga direct in fata pentru ca vrea sa faca "doar o copie dom'le!". Cand vede ca se uita lumea urat la el incepe cu basme din alea ca daca nu cumva mai exista un "xerox" pe undeva prin zona, intreaba daca cei din rand au multe de facut la ghiseu si cam cat dureaza, etc. Evident ca pleaca pentru 30 de secunde dupa colt, acolo unde cineva-i comunica ca mai exista un "xerox", dar se intoarce pentru ca e inchis la respectivul birou. Si cand se baga in fata pentru a doua oara cine credeti ca se ia de el? Un tigan nene! Un rom sau cum vreti sa-i spuneti care se afla si el la coada ca tot omu'. Si cine credeti ca sare in apararea parpalacului? Idioata de romanca din fata mea care ne explica tuturor ca "domnu' nu vrea sa faca decat o copie!". Pai bah tampito eu nu vreau decat sa-mi dea un formular! Stiu deja ce formular imi trebuie, nici macar nu trebuie sa intreb! Eu stau la rand ca sa iau un formular si ala se baga in fata ca sa faca o copie! Pai la mine dureaza 0,002 secunde sa-mi dea formular, de ce sa nu ma bag eu in fata atunci?
Si atunci cand si eu si tiganul incepem sa ne luam de viata lu' Muppet's dobitoaca inchide gura! Dar din spate cine vine sa salveze situatia? Dobitocu' numaru' doi fratilor: gardianul lu' rahat! Pacaliciul evident ca nu poate permite unui tigan si unei capsuni sa se ia de un domn atat de bine imbracat ca gutuia aia. In mintea lui si a imbecilei de prima data ala e un supersmecher, un respectabil domn care trebuie servit prompt pentru ca se pare ca are o gramada de treburi importante si la urma urmei nu vrea decat sa faca o copie! In momentul ala i-am explicat tiganului ca vinovat e Basescu si Boc pentru ca Romania e plina de nesimtiti si ca aia de la Antena 3 sunt cei mai buni jurnalisti din lume. Gardianul ratat incepe sa o dea cotita pentru ca a realizat ca daca la o capsuna mai poti comenta la tigan e mai bine sa inchizi pliscu' si se pune la masuta lui de doi bani (acolo unde statea si prima data). Parpalac isi face "xeroxu'" si dispare, idioata afla ca a stat degeaba la rand pentru ca nu avea ce rahat sa caute acolo cu problema ei la fel de idioata si eu si tiganu' ne luam formularele in exact 0,002 secunde.
Acuma ce sa va mai zic. Eu sunt totusi fericit! Sunt fericit pentru ca am aflat raspunsul la o problema care nu-mi dadea pace de foarte multa vreme: in ce se masoara nesimtirea?! Eh, in sfarsit am aflat! Se masoara in parpalaci bah!

Un comentariu:

  1. http://www.oamenidevaloare.ro/editii/a-doua-editie/propune/mass-media#comment-126

    Votati-l pe Capsu'!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!