.

22 nov. 2011

Capsunarul si Presedintii

Cum sa mearga bah Basescu cu Loganu'?
Am citit eu ca italienii sunt foarte mandri ca noul lor prim ministru, Monti, a ales sa mearga cu o Lancia si nu cu Audi nemtesc asa cum facea Berlusconi. Cica Obama merge cu Cadillac, Sarkozy cu Citroen (sau Renault, sau Peugeot), Merkel cu Marcedes si Cameron cu Jaguar. Acum nu stam sa ne luam de chestiuni de genul "masinile alea sunt pline de chinezarii" sau "Jaguar a fost a lu' indienii de la Tata!" pentru ca nu are rost. Hai sa zicem ca masinile sunt chiar italiene, englezesti sau americane si ca oamenii sunt chiar patrioti atat cat le permite timpul liber.
Acuma, in mod normal, eu ar trebui sa inchei aici si sa ma duc sa-mi cumpar o shaorma sau un alt produs din asta national. Dar stiu ca va roade predicatu' un subiect care zilele astea umple paginile ziarelor pana da p'afara: Ponta si cu Crin vor sa-l suspende pe Basescu! Nu stiu exact cum vor sa-l suspende si la ce inaltime, dar stiu ca nu se pot lua in nici un caz de Basescu cu treaba cu Dacia. Adica nu poti sa-l acuzi pe Basescu ca nu merge cu Loganu' frate! Eh nu domnilor, aici nu va merge. Poti sa-l acuzi pe Basescu ca nu le-a dat bani multi uselistilor, ca nu vrea sa vorbeasca cu Ponta si Crin, ca considera ca Udrea e mai buna ca Nastase si chiar poti sa dai vina pe el pentru ca l-au data afara pe Geoana din PSD, dar nu poti sa-l acuzi ca nu merge cu Loganu' nene. Pai mai degraba poti s-o vezi pe Merkel intr-un Logan prin Germania sau pe Obama prin centrul Washingtonului, dar nu pe Basescu. Pai cum sa mergi frate cu Loganu in Romania? Pai de exemplu daca mergi in vizita oficiala la Brasov si de acolo se intoarce Huidu de la schi? Pai mai scapi? Sau te trezesti cu judecatoarea aia rupta de beata care dupa ce se urca pe Loganu' tau te mai si injura! Sau vine baiatu' lu' nu stiu care si are nervi pe prietena lui! Pai ala, la cati nervi are, mai vede si Loganu' lu' Basescu  normal ca i se pune pata si cine stie ce mai face... Sau pur si simplu e unu cu icscinciu grabit sa ajunga acasa de nu mai apuca Basescu sa iasa din Bucuresti d'apai sa se intalneasca cu Huidu in drum spre Brasov.
Asa ca bah Crine si bah Ponta imi pare rau, dar la faza cu suspendarea sa nu cumva sa invocati ca motiv ca nu merge Basescu cu Loganu' asa cum merge Obama cu Cadillacu'. Intre noi fie vorba nici macar nu e romaneasca masina asta pentru ca e Renault. Si noul model o sa fie facut in Maroc asa ca... Si nu de alta bah Crin&Ponta, dar poate o sa ajungeti (sper sa nu) si voi la putere si o sa trebuiasca sa umblati dreacu' cu vreun Oltcit sau vreun Aro 10 ca sa demonstrati lumii cat sunteti voi de patrioti...
Cu din asta umblu daca ajung presedinte!

4 comentarii:

  1. la masina aia cred ca-ti place doar culoarea :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Capsu' presedinte, Capsu' presedinte, Capsu' presedinte (aplauze). Uraaaaaaa, Uraaaaaaa, Uraaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer la masina aia imi place totul, dar si mai mult imi place ce zice Pasa...

    RăspundețiȘtergere
  4. Una d-asta am vazut azi,dar era alba.Pana am scos eu aparatuul ca sa-i fac o poza, s-a dus,dar m-a amuzat ce a spus cineva"masina aia e din filme".Nuuu,i-am zis, masina aia e realitate,restul sunt filme.
    Iti recomanda sa dai boxele la maxim si pe fundal sa fie Parazitii "Dac-as fi pentru o zi presedinte",ca sa nu uite poporul ce ai promis.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!