.

4 nov. 2014

Vecinul știa, sigur știa

"Bă, gunoaie europene!"

Era vecin cu mine, locuia în blocul de vis a vis, la același nivel... "Tat-su lu' Cezar", așa-i spuneam toți ciutanii de prin cartier, nu-mi aduc aminte dacă era vreunul care-i știa numele (e posibil ca omul să ma trăiască, dar pentru că nu l-am văzut de vreo 20000 de ani...). Omu' comandant de navă, pulii mei, ceva pe acolo, plin de bani, avea video, televizor color, combină, mașină, de toate, văzuse toată planeta asta. A fost primul cu aer condiționat, dar vara nevastă-sa tot cu geamul deschis stătea! Poate din cauza asta și avea omul nostru o vorbă rămasă pe creierul meu ca o zgârietură: "Bă, gunoaie europene!". Habar n-avea cineva pe vremea aia că România urma să intre în UE, nici nu exista vreo UE, dar acum, mai ales după tot ce s-a întâmplat și după ce cred că se va întâmpla pe 16, stau și mă întreb dacă nu cumva omul era vreun soi de Nostradamus, de pulii mei, ceva de genul ăsta!

Pentru că altfel de ce să urli pe vremea aia la românii care te enervau (de regulă nevastă-sa) și să-i faci gunoaie europene? Ok, dacă ai fi spus-o duminica trecută puteam înțelege, dar pe timpul lui Ceaușescu?! Pulii mei, pe timpurile alea erau mulți care nici măcar nu știau ce-i aia Europa, abia mergeai până la bulgari, cui i-ar fi trecut prin cap să spună o astfel de vorbă?! Cu siguranță era o chestie, omul vedea ceva după ce lua câteva pahare la bord, era ca indienii ăia care văd viitorul după ce se droghează cu din alea de-ale lor. Părerea mea este că el a văzut ce urma să se întâmple: UE, intrarea României în UE și după aia... exact, bravo, gunoaie europene! Eu zic că asta e faza, altfel n-are cum. Pentru că prea s-a adeverit, nu avea cum să fie doar o simplă coincidență, nu avea cum să urle cineva și să se audă în tot cartierul "Bă, gunoaie europene!" și după 25 de ani să se adeverească! Gândiți-vă și voi, e logic, cu siguranță omul știa ceva încă de pe vremea aia, îi apărea în pahar, habar nu am unde, dar undeva îi apărea pentru că iată, s-a dovedit că a avut dreptate!

P.S.: Și nu, nu e asta, m-am gândit imediat, degeaba insistați, dacă ar fi fost valabil doar pentru nevastă-sa n-ar mai fi lăsat geamul deschis să audă toată lumea! Eh, vedeți, ce v-am spus, m-am gândit și la faza asta...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!