.

23 nov. 2014

Gestul

Chiar nu știu ce titlu să dau...

Pe Facebook există un grup închis care se numește "Viața e pumoasă". Eu n-am reușit să intru acolo cu toate că am pile, dar e mai greu de intrat decât la NASA în grupul ăla! Ok, nu am putut să intru în primul rând pentru că sunt bărbat, e grup numai cu femei... Da, știu... Și eu am regretat enorm, dar asta e, când nu e să fie nu e și cu asta basta. Știu, știu, îmi dau și eu seama ce noroc ar cădea pe capul bărbatului care ar reuși să intre pe grupul ăsta, dar nu se poate, n-aveți nici un fel de șansă, am încercat de pe 12 conturi să intru, pur și simplu e imposibil (pază, protecție, spioni, nu știu ce au, dar nu reușești, frate, e super controlat!).

Lăsând gluma la o parte grupul e super mișto, te mai râzi, te mai și plângi, îmi mai povestește nevastă-mea ce se întâmplă, e ok. Azi mi-a povestit că o mămică singură din Iași, cu doi copii frumoși cum sunt toți copiii de pe planeta asta, avea nevoie disperată de un calculator. Nu are rost să intru în amănunte și să vă explic cum a ajuns în situația de a apela la Facebook pentru treaba asta, important este că în scurt timp mare parte a problemei s-a rezolvat pe grup! Pentru câteva componente nu s-a găsit rezolvare, așa că nevastă-mea a apelat la mine! Să nu credeți că i-a fost ușor, ea știe că o costă să apeleze la mine, la ce-am rezolvat acum îmi este datoare vândută cel puțin în seara asta!


Am postat pe Facebook și bucureșteanul Ionuț Manciu de la GE Money s-a oferit să-i trimită Dianei o unitate! Uite așa a vrut el, fără bani, fără nimic. Nu credeți? Treaba voastră, constănțeanul Cristian "Bilă" Bălan de la Horeca Expert s-a băgat și el cu o tastatură! Despre ceilalți nu știu să vă spun pentru că sunt de pe grup și v-am explicat că n-am reușit să intru... Exact, v-ați prins, de aia am și scris asta, în speranța că poate mă lasă și pe mine să intru în grupul ăla! Bă, nimic nu pot să fac și eu fără să vă prindeți voi, nu-i așa? Huooo!


P.S.: Mulțumiri speciale soției lui Ionuț care se duce personal să trimită unitatea! Și mulțumiri și celor al căror nume nu apare aici pentru simplul fapt că nu le cunosc, dar care există undeva acolo, acolo... Mamă, frate, ce întrebări puneți... Acolo, nu vedeți?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!