.

10 nov. 2014

Cățeluș cu părul creț

Ok, știm cine e pisicuțul, acum să vedem cine-i ăsta!

Cățeluș cu părul creț,
Fură rața din coteț.
El se jură că nu fură
Și l-am prins cu rața-n gură
Și cu ou-n buzunar,
Hai la Sfatul Popular.


Nu mă duc c-am fost o dată
Și-am căzut cu nasu'-n baltă.


Avem un cățeluș cu părul creț care fură de stinge! Carismatic cățelușul, place în special părinților tâmpiți care transmit informația și copiilor! Are părul creț, automat bănuim că și ochișorii... Mai mult ca sigur e crescut în casă, maidanezii nu prea fură, ăia mai mult cu miloaga, pe la tomberoane etc. Ăsta fură și minte! Cică n-a furat și când colo el avea și rața-n gură și oul în buzunar! Când i s-au adus la cunoștință faptele și a fost invitat la judecată cică nu, că e politic, că... Cum spune acolo? A mai fost o dată, deci are antecedente!!! A căzut cu nasul în baltă... Baltă... Ce poate să însemne balta asta, sigur e ceva, poate s-a aplecat după săpun data trecută și a alunecat! Cine știe, e posibil orice. Și e creț! Care dreacu e creț dintre ei? Aha, m-am prins, poate poartă perucă!

P.S.: Bă, un lucru e clar, câine nu e! Dacă era câine nu fura și oul, fura doar rața! Poate nu e câine, poate e altceva și i s-a spus așa ca să nu fie deconspirat! Poate e varan, sau altă șopârlă din asta spurcată! Că nici nu ai pe cine să întrebi, autor necunoscut în pulii mei!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!