.

26 nov. 2014

Victor Ponta, primul ministru al Republicii Moldova!

Sau cel puțin asta vrea să fie, nu știu...

Am și eu o întrebare pentru basarabeni: nu-l vreți voi pe Ponta? Noi ne-am săturat de el, luați-l voi dacă vă trebuie, oricum l-ați votat maxim în primul tur, e clar că-l iubiți!

Văd că idiotul ăsta oferă transport gratuit studenților basarabeni ca să meargă la vot! Foarte frumos, excepțională măsură, după ce ai dat muie românilor plecați (ăia sunt câh, pe ăia dă-i în pulii tăi) acum te ocupi ca nu cumva să rămână vreun basarabean care nu votează! Așa, foarte frumos! Dacă nu mă înșel și la facultate tot subvenționați studenții, nu-i așa? Excelent...

Eu vreau să vă spun doar trei vorbe despre Republica Moldova: țară independentă, nene! România, prin persoana cârpei de șters pe jos numită de Iliescu, a recunoscut independența și tot ce se mai recunoaște la o țară în general! Vă rog eu frumos, gata, ajunge, ați rupt deja pulile în 800 de bucăți cu Basarabia voastră! Îi cunosc foarte bine și pe ăia de acolo și pe ăia de aici și pe ăia plecați cu pașapoarte românești și care vorbesc rusește între ei pe afară! Pe ăia îi știu cel mai bine, am lucrat cu ei, am văzut cât de mult îi iubesc pe români și cât de mult vor să se unească cu ei. Ăia care vor în România să vină, o pot face cu buletinul, e loc! Veniți, fraților, vă dă România locuri subvenționate la facultate, vă plătește biletul de autobuz să mergeți la vot, e super ok! Mai mult nu are de unde, dar e deja destul având în vedere faptul că românilor li se dă puletele-n gât (nu vorbeam de pensionari, lăsați-mă și cu pensionarii că mă enervez și mai mult!)

Ok, sper că m-am făcut cât de poate de înțeles, domnu' Michii Maus! Ajunge cu țevi, cu fire, că energie, că gaze, că pula mea! Gata! Nu de alta, dar eu trăiesc în partea de est a țării și nu vreau să scape Putin din greșeală vreo rachetă din alea amplasate prin Crimeea! Nu de alta, dar ai văzut ce idioți sunt rușii, trag în noi și după aia spun că ei au crezut că trag în americani ... Nici scuze nu-și cer, dă-i în pulii mei și pe ei și pe tine, desenule animat ce ești!

+Klaus Iohannis: Și tu, Brutus? Am înțeles că hop și tu cu o vizită pe la ăia! Mai încet cu geopolitica pe scări, eu te-am votat pentru că spuneai că schimbăm pe ici pe colo, mai reparăm ce se poate repara prin țara asta de căcat, chiar nu mă interesează momentan podurile de flori. Lasă, au ăia pe unde să treacă cu țigări și cu mașini furate, nu trec ei pe pod, stai liniștit...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!