.

31 aug. 2013

De ce nu sunt împotriva câinilor

Câinilor maidanezi, desigur...

Pentru că gândesc! Nu, nu pentru că mă gândesc la câini, gândesc la lucruri în general. Și mă gândesc că românul nu e omul care să nu aibă ceva maidanez, nu poate el trăi fără așa ceva, prin urmare gândiți-vă și voi acum: ce dreacu ați vrea să avem?

Erau 7 câini la tomberoane în seara asta când am ajuns acasă! Eh, ia gândiți-vă, dacă erau cai? Sau urși?! Să te duci să arunci gunoiul și la tomberoane să găsești vreo 7 urși care caută prin gunoi! Sau 7 cai! Sau girafe! Dacă erau girafe maidaneze, vă dați seama?! Repet, gândiți-vă bine, nu vă gândiți rău și să vă aud că spuneți de pisici, pisicile nu se pun, eu mă gândesc la problema câinilor maidanezi pe care toată lumea încearcă s-o rezolve când ea de fapt nu este o problemă...

Eu zic mersi că sunt câini și nu sunt maimuțe. Pe la asiatici am văzut că au maimuțe maidaneze! Alea intră în casă, vă fură aurul, banii, bananele de pe televizor și vă și mușcă. Am văzut eu într-un documentar cum au mușcat pe cineva. Și câinii mușcă, dar măcar nu intră în casă să fure cum fac oamenii... maimuțele, pardon. Fiți atenți, poate nu știți, dar erau unii pe vremuri, prin Constanța, care stăteau la bloc și aveau porci! Da, da, nu vă mirați așa, porci din ăia care fac guiț, guiț! Și veneau ăia să controleze (mai reclama câte unul întreg la cap) și le spuneau țăranilor: să nu mai creșteți porci aici, în curtea blocului! Și le spuneau să distrugă și cotețul improvizat, dar voi știți ce răspundeau animalele de proprietari? Cică "ce vreți să facem, să le dăm drumul pe stradă?!". Băh, acum realizez că au făcut bine că nu s-au conformat și i-au băgat în pulile lor pe ăia cu controlul. Păi acum parcă văd că mă trezeam cu câte 3-4 porci la fiecare scară de bloc. Și ăștia nu mușcă, mai rău, voi știți cât se poate căca un porc din ăla pe zi? Aveți idee ce dezastru catastrofal?

Așa că eu zic s-o lăsăm așa, bine că sunt câini și nu cai, sau urși. Ok, mai mușcă și ei pe câte cineva, dar ce vreți, voi nu vă plictisiți niciodată?! Oricum nu-și bate nimeni capul cu chestia asta decât la alegeri. Eu m-am ocupat și știu ce spun, aveam sector pe la rahatul ăla de adăpost. Nu aveau bani niciodată, dar în preajma alegerilor hop, fonduri! Cum treceau alegerile iar nu mai era nimic. Ah, bani erau, dar nu-i vedeau ăia niciodată, dispăreau pe parcurs, se evaporau, îi mâncau câinii ca să zic așa. Hai, vă las. Somn ușor și un purice pe picior. Cum de unde purece? De la câini, de unde din altă parte?! Hai, băh, glumesc... Ce dreacu, voi chiar vreți cai, urși?

3 comentarii:

  1. Macar tu nu militezi pentru eutanasierea lor... Daca ii castrau pe toti, acum vreo 13 ani, in prezent, ar fi fost eliminati de pe strazi, pe cale naturala, nu prin hinghereala... Si stii ceva? Mai bine cai sau ursi... N-as mai vedea tot felul de dementi hingherindu-i pe strazi... Ca , deh, cu ursul nu te pui... Ce sula calului!?! (scuzati de expresie, da` m-ati rugat sa injur... iar azi e "Ziua Limbi Romin-e"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Siam inkis paranteza lasata deshkisa adineaori...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!