.

27 aug. 2013

Afacerea viitorului

Canabisu' legal!

"Dagestan residents want to grow cannabis legally" sună un titlu din Pravda și nu este unicul. În America la fel, s-a dat și la televizor. Peste tot lumea vrea să cultive legal canabis. Eu sunt de acord, mai ales că am citit niște chestiuni din care am aflat că panarama asta de cânepă indiană a fost interzisă din cu totul și cu totul alte motive decât ce se spune pe la radio. Oficial era vorba că se droga lumea, neoficial era vorba că nenorociții ăia cu petrolul lor nu știau ce să mai facă ca să depindă toată lumea de ei... Ca dovadă că neoficialul are dreptate este că lumea s-a drogat de-a luat-o dracii după interzicerea canabisului, dar cu alte prostii mult mai periculoase și mai inutile!

Ok, la noi te arestează dacă te prinde cu așa ceva prin casă, dar eu cred că, la câte se poate face cu cânepa asta, ar trebui dezinterzisă cultivarea ei. Oricum la noi la Agricultură n-o să se pună niciodată un ministru care să știe ceva, așa că planta asta i-ar putea salva pe țăranii români! Ok, inițial pe țărani și după aia și pe orășeni, dar mai târziu, după ce crește... Nu de alta, dar cică se poate face orice din planta asta, de la fumat până la tot felul de produse necesare pe lângă casa omului: fibre, mibre, uleiuri, medicamente, haine, fără haine, ce vreți voi.

Așa că să susținem familia Cannabaceae și să nu ne mai aia pe noi aiurea. Free canabis, free toate alea, free Mănescu (am auzit că gata, și asta a intrat în vizorul DNA cu tot cu bărbat-su:)!

P.S.: Știu că știați tot ce v-am scris eu mai sus! Tocmai de aia...



5 comentarii:

  1. Ştiu cel puţin un liceu din Constanţa unde creşte îm voie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bre, dar dacă eu îmi împletesc așa, o vestuță tradițională (că îmi place să mă întorc la origini, naibii) din cânepă indiană, și întâmplător care în sobă, iar eu mă inhalez cu aburii fericirii, mai are agentul ceva de obiectat? :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu te poți droga cu materialul textil rezultat din cânepa indiană, m-a interesat deja...

      Ștergere
    2. Păi auzisem undeva o treabă, că unii încercau să treacă în aeroport cu niște tricouri țesute din așa ceva, și cică i-au săltat.

      Nu știu dacă e pe bune faza, dar eu după asta m-am luat.

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!