.

18 aug. 2013

Căpșunarul și invitația

Eu nu merg, dar vă invit cum m-au invitat și alții pe mine!

În perioada 12-14 septembrie 2013 se va desfășura la Milano a doua ediție a Boreal Festival, asta după ce prima ediție s-a ținut în 2012 în cadrul Magyar Sziget și a avut un succes la nivel universal (adică nu auzea nimeni dacă nu vă spuneam eu).

Anul acesta vor fi prezenți, pe lângă organizatorii de la Forza Nuova, reprezentanții băieților de la 64 de comitate din Ungaria, de la HCSP din Croația, de la Democracia Nacional din Spania, tinerii nordici din Suedia și Norvegia și chiar ăia care s-au predat primii, ăia de la Renouveau din Franța. Ah, mai sunt și reprezentanți ai grupului Voorpost din Belgia, am uitat de ăștia. Și poate mai sunt, cine dreacu-i știe pe toți...


Nu vă invitam, dar mi-am adus aminte că pe mine m-a îndrumat un cretin de italian să mă bag în Forza Nuova, asta după ce alt imbecil a vrut să mă racoleze în Lega Nord. M-au auzit că repezisem vreo doi țărani români veniți acolo să câștige și ei un ban cinstit pe munca mea (era simplu: nu munceau ei trebuia să muncesc eu, treburile trebuiau rezolvate până la 18.00). Urlam, blond sunt, ochi albaștri am, probabil că au înțeles greșit italienii, Cu alte cuvinte eu trebuia să mă înscriu la ăia care-i înjurau pe străini de dimineață până seara și jurau să ne ia gâtul cu prima ocazie:)))) Probabil de aia mă trimiteau acolo, să fiu eu primul care rămânea fără cap!

Nu știu dacă de la noi merge cineva la Milano! Eu nu mă duc pentru că am treabă, dar e păcat să nu meargă nimeni, mai ales că evenimentul se dorește a fi un festival naționalist care să întărească relațiile de prietenie între patrioții din toată Europa. Mai mult, se dorește crearea unei mișcări de rezistență la nivel european! Participanții vor
asculta muzică din aia cu trăiască și înflorească, vor bea și mânca, cei mai pricepuți vor construi lagăre de exterminare în miniatură, iar la plecare se vor putea cumpăra amintiri cum ar fi zvastici, cruci de fier, ediția audio pentru analfabeți a Mein Kampf, etc...

Dacă nu vreți să participați treaba voastră, eu mi-am făcut datoria și v-am invitat. Nu știu ce sponsori sunt anul ăsta, dar cu siguranță nu Hugo Boss și Ford pentru că ăștia au mierlit-o demult...




2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!