.

17 apr. 2015

Cred că Mara și Georgeta vor să fie iubite de Clămparu...

... Măcar oral, cel puțin așa pare

Pe bune, altfel nu-mi explic materialul apărut în Evenimentul, ăla scris de Mara Răducanu și Georgeta Ghidovăţ. Nu credeți că Mara și Georgeta îl admiră pe Clămparu?! Nu credeți că-l visează noaptea, că-și pun busuioc sub pernă pentru el?! Eh, ia să vedem, vă pun eu niște din astea și după aia mai vorbim:
V-ați prins sau mai trebuie să o lungesc eu? După ce citești materialul ăsta Al Capone ți se pare o glumă proastă, Escobar un nimeni (ceea ce și era) și Toto Riina un papițoi de doi lei. Exact, pentru Mara și Georgeta ăsta din Botoșani este cel mai periculos, Temutul (cu majusculă, da?!), mafiotul mafioților, cel mai puternic lider, cel mai temut proxenet și, la final dar nu în cele din urmă, "Capo del tutti cappi" în absolut! Ele au vrut să scrie capo di tutti capi, dar fiind tute n-au știut să dea o căutare pe net să vadă cum se scrie. Sau poate nu că n-au știut, poate așa e când visezi atât de mult la un bărbat adevărat, un proxenet adevărat, la un lider puternic, poate nu-ți mai dai seama ce-i cu tine...

Ca să nu credeți că am ceva cu ele (nu e vina lor, așa au învățat la școală) vă pun și partea super tare a materialului, aia de râs, poate cea mai comică parte, cea mai de tăvălit pe jos, capo del toate glumele cum ar veni:
M-am stricat de râs, parcă-l văd agățat în cui pe ăla:))) Vedeți, și eu mi-am pus busuioc sub pernă, dar din alt motiv...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!