.

3 feb. 2015

Cum se fac licitațiile

Ca să câștige tot cine trebuie

Ați văzut că blogul ăsta e pamflet, da? Tot ce scrie aici e la mișto, nu este nimic adevărat. Ok, unele chestiuni pot semăna cu personaje și întâmplări reale, dar este doar o simplă coincidență, o eroare în matrice cum ar spune domnul Neo.

Eh, știți fazele alea cu licitațiile? Ați participat la așa ceva vreodată, aveți idee ce și cum? Caiet de sarcini știți? Garanții, ceva?! Ok, eu n-am participat la licitații organizate de statul rromân, dar pentru că am lucrat pe la tot felul de ziare am avut colegi care se ocupau de scandal. Exact, scandal, pentru că licitațiile organizate de statul românesc de vreo 25 de ani încoace nu sunt altceva decât un scandal continuu.

Nu mai știu ce șmecherie s-a folosit la început în licitațiile astea, dar știu unde s-a ajuns. Adică am aflat de la cineva, nu spun cine, oricum nu trebuie să-l cunoașteți voi. Eh, s-a ajuns la faza pe caiete de sarcini cu dedicație. Ce înseamnă asta? Adică se cere un produs pe care nu-l are decât ăla care trebuie să câștige licitația! Haios, nu-i așa?! Cum fac ăia care scriu caietul să afle până și ce greutate, culoare, dimensiune, standarde de referință etc are produsul ăla? Păi simplu, le spune ăla care trebuie să câștige, ce dreacu e atât de greu de înțeles, în pulii mei. Ah, că la faza asta se mai întâmplă ca fonduri europene să fie folosite pentru achiziții de produse americane sau asiatice este altă șmecherie, aici să vină cineva să controleze, că eu nu mă pricep, dar în general cam asta e schema adoptată mai nou ca să nu se prindă nimeni că-i licitație aranjată. 

P.S.: Poate veți spune că trebuie să vină DNA-ul, ANI, ISU să cerceteze, să ia măsuri, să vină SRI-ul!!! Nu, SRI-ul să nu vină, ce vă povesteam eu mai sus se întâmplă în aceste momente chiar în curtea lor. Dar, pulii mei, după ce scandaluri au văzut lumina zilei era chiar culmea să nu facă manevre de genul ăsta chiar șefii manevrelor de doi lei din țara asta de doi lei și 50 de bani.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!