.

18 feb. 2015

Agentul 000

Am investigat pentru dumneavoastră

Pe mine rar mă interesează cine, ce și cum, dar asta nu înseamnă că nu aflu fără să vreau! Exact, tocmai pentru că lumea știe că nu mă interesează ba îmi spune unele chestiuni, ba le aflu pentru că le fac de față cu mine. De regulă mi se spune după aia să nu spun la nimeni și, de regulă, nu spun! Câteodată mai spun, dar nu direct, spun așa, pe ocolite, care se prinde oricum nu poate spune că i-am spus eu, spune că e el deștept și a tras concluzii:)))

Eh, acum ne aflăm în rarele ocazii în care pe mine mă interesează cine, ce și cum. Nu vă spun mai mult, las imaginile să vorbească, cine e deștept va putea după aia să tragă singur concluzii (să nu le trageți pe nas, să nu vă prindă, nu de alta).


Deci, poza asta era pe PLM:


  
A dat lumea share:




A comentat lumea, pulii mei, fiecare ce avea de spus. Mi-a atras atenția Karin Nan, nu pentru nume, pentru ce scria! Bă, prea semăna cu stilul Mircea Badea chiar ea sau Gâdea. Din câtă lumea a comentat acolo (vedeți că și ăla de mai jos comentează destul de ok, adică n-ai ce să-i spui omului, are dreptate) mi-a sărit asta cu Băsescu ei! Nu că Băsescu n-ar trebui să meargă s-o viziteze pe Elly și să rămână cu ea acolo, dar pentru că, pulii mei, parcă nu-și avea rostul, parcă prea Antena 3, nu știu, parcă prea mult cu Băsescu-n gură! Și n-am mai rezistat și am intrat să văd cine e:



Și cu asta...

QED, pulii mei, nu știu ce mai vreți ca să vă demonstrez cât sunt de bun. Ăștia fac studii, cercetări, statistică, căcat, vai de capul lor, o grămadă de bani ca să vă spună cine se uită la Antena 3. Eu doar am citit câteva rânduri și... Hai, gata, nu vă mai spun nimic, după ce că-i gratis mai faceți și figuri.

P.S.: Tony Popenas se subînțelegea, fără nu se putea... PLM

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!