.

5 dec. 2013

Mi-aș dori să fiu pasăre

Măcar o singură zi...

Sau nu neapărat pasăre, ceva să pot zbura liber, fără aparate sau alte bălării din alea care să mă incomodeze. Să pot să zbor așa, pe unde am eu chef, indiferent de vreme, indiferent de ce spune aberația aia de Bușu la televizor. De ce aș vrea așa ceva? Hai, hai că-i simplu, ce dreacu... Chiar nu vă dați seama? Înseamnă că nu v-ați obișnuit cu mine, sau măcar cu blogul meu: simplu, ca să mă pot căca în capul oamenilor, pentru ce altceva să-mi doresc așa ceva?!

Imaginați-vă, ce poate fi mai frumos decât să poți zbura pe deasupra clădirilor tuturor instituțiilor care contează în țara asta? Aștepți ora 15 și gata, îi dai drumul. Vă dați seama ce tare ar fi? Să te caci în capul lor și să le vezi după aia fețele de incapabili, de resemnați. Fața aia de om care nu poate face nimic, la fel cum nici eu n-am putut face la terasă la Beta când s-a căcat pescărușul pe masa plină cu bere și cafele! Să se uite la tine, să te înjure și cu asta basta, să plece cu hainele pline de căcat acasă, să se spele (dacă curge apa caldă, evident, s-ar putea să fie vreo avarie). Adică exact cum facem noi de obicei când auzim că fură și după aia bagă taxe ca să pună banii la loc (bani pe care-i fură iar!). 

Ar fi ceva, pe bune. Aș da telefon la toate ziarele, la toate televiziunile, peste tot și le-aș spune să vină în fața clădirii respective cu aparate foto, cu camere de luat vederea, cu tot ce trebuie. Și cum ies papagalii din sediile instituțiilor de stat pac, m-aș căca în capul lor și toată lumea ar vedea la televizor, în direct! Mamă, ce de breichin niuzuri, ce de laiv-uri, ce de niuz alerturi, ce nebunie ar fi. Cum ar fi s-o vedeți pe Vrânceanu Firea plină de căcat?! Hai, hai că v-ați uita la așa ceva, nu-mi spuneți că nu...

P.S.: Firea mi-a venit mie pe chelie, dar nu-i obligatoriu, m-aș putea căca la cerere! Voi trimiteți mail sau SMS la un număr de telefon și eu... SMS gratuit, desigur, sau la costul operatorului, cum pulii mei e.



2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!