.

13 dec. 2013

Bombă de bombă

Nimeni n-o să vă spună ce vă spun eu!

Români, fiți și fi-ți atenți la mine aicișa, toată lumea, indiferent dacă știți sau nu care e varianta corectă. Începând cu 1 ianuarie 2014 vom putea să... Băh, deci nici n-o să vă vină să credeți ce vă spun eu acum, nimeni nu vă spune, toată lumea o să țină ascunsă de voi informația asta! Deci, atenție mare! Ăia din spate, gata, terminați cu gălăgia, liniște! Începând cu 1 ianuarie 2014 românii vor putea plăti orice, absolut orice, cu o nouă monedă, o monedă special creată pentru noi toți: bitcoi-ul!

Știu, știu că sunteți șocați, așa este, aveți dreptate. Guvernul, Masoneria, Reptilienii, toți ăștia au vrut să țină ascunsă știrea, au vrut să nu vă spună nimic ca să plătească doar ei în bitcoaie (ăsta e pluralul cum ar veni). Dar eu am aflat, de mine e greu să ții ceva ascuns, pe vremuri găseam bomboanele de ciocolată peste tot, chiar dacă ai mei le ascundeau prin șifoniere, pe sub prosoape, pe sub chiloți. Ăsta e defectul meu, găsesc orice.

Nu vă pot spune mare lucru despre noua monedă pentru că încă cercetez (trebuie să ajung acasă, unde sunt acum e greu să cercetez așa ceva). Momentan vă pot spune că valoare monedei crește în primii 18 ani, după care se stabilizează. După 60-70 de ani bitcoaiele nu prea mai au mare valoare și mulți rămân doar cu un singur bitcoi (se fac niște operații financiare, e mai complicat). În lei nu știu cât valorează pentru că nu am auzit să-și vândă cineva un bitcoi până acum. E posibil, nu zic nu, dar nu am auzit eu, v-am spus că încă cercetez și din ce mi-am dat seama până acum eu am doar doi bitcoi. Vedeți și voi, poate aveți mai multe bitcoaie din astea și aveți grijă de ele, să nu le aruncați, așteptați să treacă 1 ianuarie poate vă puteți lua ceva cu ele... Da, exact, una din aia vă puteți lua, la asta m-am gândit și eu!

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!