.

3 iul. 2013

România, țara proștilor

Nu v-am făcut eu proști, stați așa puțin!

Nu, nu eu v-am făcut proști, să nu înțelegeți greșit, inclusiv eu sunt prost conform spuselor mai marelui județean de pe la noi, Nicușor Constantinescu. De ce suntem proști? Simplu: noi avem ANI, alții nu...

Am citit și eu declarațiile lui Nicușor în Replica, dar nu pentru că mă interesa soarta primarilor incompatibili! Nu, nu de aia, dar am vrut să știu și eu de ce sunt prost. Adică bănuiam că sunt, m-am gândit de multe ori la asta, eram sigur că și voi sunteți la fel de proști, dar n-am știut niciodată de ce. Eh, acum sunt sigur că și eu sunt la fel de prost ca voi și știu și de ce: de la ANI ni se trage! De fiecare dată când ANI mai dă cu câte unul de pereți ne afundăm în prostie și mai mult, fraților (acum putem spune că suntem frați pentru că suntem cu siguranță proști cu toții). 

Nicușor spune cât se poate de clar: "Sunt 577 de primari găsiţi în stare de incompatibilitate. Este o aberaţie şi un abuz în serviciu. Toate sunt contestate în instanţă. Tratatul de la Nisa al Uniunii Europene spune că, dacă o normă a unei ţări contravine unei norme europene, primează norma europeană". Ce să spun, Nicușor, ești și tu la fel de prost ca mine și ca restul pentru că ești român (doar ai recunoscut!). Ok, tu poate ești mai prost decât noi pentru că te bagi și mai adânc în rahat! Păi cum să spui că primează în România o normă europeană? Păi dacă te aude Căcărău ești out din USL! Tu ai uitat când Ponta și Căcărău tunau și fulgerau împotriva UE, Merkel și care mai sunt pe acolo? Nu-ți aduci aminte când spuneau ei că să nu vină UE să ne dea nouă lecții și să ne spună ce și cum?! Păi acum nu v-a declarat UE incompatibili, fraților, v-a declarat ANI, ANI a noastră din România plină cu proști!

Ați văzut cum devine românul proeuropean când e vorba de ciolan? Cum le-a zis ANI că nu pot cumula 345 de funcții cum au devenit toți europeni convinși! Acum un an, când le spunea UE că nu-i frumos ce fac le arătau europenilor curul din tren. Astăzi, când vine Anișoara și îi trage de urechi se ascund cu toții sub poalele lui Merkel și Barroso. Hai, terminați dreacu cu prostiile, măi primarilor și Nicușorilor. Lasă, nu vă ia nimeni jucăriile gen RAJA în primul rând pentru că sunt făcute cu fonduri europene! Ce dreacu, băh, chiar nu vă duce capul, trebuie să vă spun eu? Puneți și voi un agarici acolo, îi dați 20 de milioane și restul îl luați voi, simplu! Că doar contează bănuțul, doar nu pui botul la vrăjeala lu' ăla din Corbu care se plânge că "Nu înţeleg de ce se întâmplă asta, în vreme ce am reprezentat interesele oamenilor, neremunerat fiind". Sau mai știi, te pomenești că și ăla fiind român e la fel de prost ca noi și nu și-a tras partea de la RAJA? Hai, băh, om fi proști, dar măcar atâta știm și noi: să reprezinți interesele oamenilor fără bani nu se poate, dom'le!

P.S.1: Articolul cu declarații și toate alea aici
P.S.2: În cazul în care vreți să vedeți cât de proști sunteți aici

 

Un comentariu:

  1. Pai vezi ? Ce e aia Merkel, Barroso, UE, etc...
    Nu au sonoritate in spatiul mioritic.
    Pe cand ANI... :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!