.

9 iul. 2013

Căpșunarul și camerele

De ce nu există?

Din cele mai vechi timpuri constănțenii își pun o întrebare la care n-a reușit nimeni să răspundă exact: De ce nu există camere de supraveghere în orașul Constanța? Ok, pe primii constănțeni îi înțeleg, fiind greci nu reușea nimeni să-i înțeleagă. Ce răspuns să dai când te întreabă cineva: Panatinaicos olimpiacos asteras camera luat vedereas în Constanța? Normal că nu i-a priceput nimeni de la București pe vremea aia!!!

După aia au venit turcii și iar nu s-a înțeles mare lucru. Vreți să vă spun ce au întrebat, sau v-ați prins deja?! Eh, pentru ăia care n-au priceput vă spun eu: Galatasarai beșictaș eskisehirspor cameraman Constanța sâfâr? N-ați priceput nimic, nu-i așa? Eh, normal că nici ăia de la UE n-au înțeles și de aia nici nu s-a întâmplat nimic. Dar, după greci, romani, turci, tătari etc, am ajuns în ziua de azi în care se întreabă pe românește, cât se poate de clar: De ce nu sunt camere de supraveghere în orașul Constanța? Nu că nu s-a răspuns, dar s-a răspuns în greacă și turcă așa că ăia din Constanța zilelor noastre n-au mai priceput o boabă. Mai sunt niște greci și niște turci pe la noi, dar vorbesc și ăștia românește așa că n-a avut cine să traducă răspunsul...

Lăsând gluma la o parte putem începe să facem mișto. Nu se pun camere pentru că oamenilor le place să le intre hoții în casă, prin curți etc. Nu se pun pentru că n-ar mai putea lumea să facă slalom prin oraș cu mașina, nu s-ar mai putea lua la bătaie, nu s-ar mai vinde țigări fără timbru, nu s-ar mai putea multe! Dar dacă lăsăm și miștourile la o parte nu mai rămâne decât întrebarea: De ce nu există camere de supraveghere în orașul Constanța? Și la întrebarea asta v-am spus deja că n-a reușit nimeni să răspundă exact, iar eu fiind tot un nimeni normal că n-o să vă pot da răspunsul...

P.S.: Hai pa, mai vorbim


Așa se vede un negru care atacă o femeie în plină stradă la Londra! Dar aveți dreptate, noi nu avem nici negrii și nici nu trăim la Londra...

6 comentarii:

  1. Ba eu am văzut camere prin mai multe locuri !
    Pe la bănci, hyper şi super marketuri, instituţii şi chiar la unele vile !

    Da aşa pe stradă să ne lase fără intimitate ! Zău !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intimitate am la mine acasă! unde, culmea, am și webcam!!! nu știu, dar ia să-ți spargă mașina sau să-ți intre în curte să-ți fure ceva și să mergi la polițai să-ți zică ăla: scrie declarație că cercetăm noi după aia... adică la revedere cum ar veni

      Ștergere
    2. pe bune că nu e de glumă... m-au rupt de bani actele furate, iar când mă gândesc că în seara aia au mai spart 7 mașini în zonă și poliția habar nu are ce și cum mă apucă boala...

      Ștergere
  2. corina dristaru9 iulie 2013 la 18:46

    sa cerceteze ei in cel mai bun caz. da o declaratie ... inca o declaratie deoarece noi nu avem timp, benzina etc pt. maruntisuri.in urma cu trei saptamani ne-a fost spart parbrizul la nici 5min. dupa ce am intrat in casa. sunam la ''militie'' si ei ne spun sa ne deplasam la ei pt declaratii si multe altele. ( cu toate ca stiam cine era faptasul si aveam dovezi ). ne-au dat dovada sa schimbam parbrizul , iar dupa 3 saptamani suntem sunati pt. a fi intrebati daca am mai aflat ceva , iar daca nu sa mergem sa mai dam o declaratie.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!