.

4 iul. 2013

Căpșunarul și șmecherul

Uite cum se scuză Fenechiu ca să nu se prindă fraierii!

Știți că nu obișnuiesc să-i las pe alții să scrie la mine pe blog, dar de data asta n-am mai rezistat. M-am uitat pe blogul lui Fenechiu și am găsit chestia asta. Vă las să citiți și cine nu înțelege să-mi spună că-i explic eu la sfârșit:


"De ce nu am mers la Sfântă
Posted on octombrie 15, 2008

Oricât am încerca să ne eschivăm, a început campania electorală. Prezenţa politicienilor în faţa Sfintei Racle înseamnă, în mare măsură, un act de imagine. E păcat! Şi nu vorbesc numai de un păcat în faţa lui Dumnezeu ci, de unul cât se poate de laic, o jignire la adresa celor care stau nopţile în frig ca să ajungă să atingă Moaştele Preacuvioasei.


Mi-aş dori, mai mult decât să stau în faţa miilor de pelerini (aş părea sfidător şi privilegiat fără merit), să am răgazul să aştept ca orice credincios, la rând, printre ei, să pot avea astfel adevărata demnitate a atinge.

Şi, mai mult decât toate astea, nu cred că noi politicienii suntem aşteptaţi să fim văzuţi acolo."



Hai că e simplu, am și subliniat partea importantă, e imposibil să nu vă prindeți. Explic totuși în cazul în care nu s-a prins cineva: omul și-ar dori să stea la rând, dar nu are răgaz! Evident că putea să se bage în față, dar nu e prost, doar v-a spus la început că începuse campania electorală! S-a băgat el în față după aia, după ce s-a terminat campania și nu mai avea nevoie să facă impresie bună în fața papagalilor:))) Vedeți, băh, ce înseamnă să fii politician?! Dacă nu era scria simplu, cum scriu eu de obicei pe blog: nu mă duc eu acolo să stau la coadă cu toți fraierii. Stai să se termine campania și vine fericitu' cu moaștele la vilă, că are datorii la mine, dă-l dreacu...



3 comentarii:

  1. Mie nu imi vine sa cred ca exista o astfel de postare (cea a omului fara ragaz)... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum să nu existe dacă am pus și link... mai mult, există și omul!!!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!