.

24 iul. 2013

Felicitări Alina Gorghiu, ai câștigat!

Urmează burqa!

Nu știu ce femei au votat-o pe Alina Gorghiu, dar în general tind să cred că au votat-o nefututele, sadomasochistele, traseistele, centuristele, din astea. Bine, e părerea mea, nu trebuie să vă luați după mine, dar mă gândesc că dacă i-aș fi spus unei femei normale la cap că tuta vrea să propună rezolvarea violului prin mediere n-o vota! Dar dacă ești nefutută, sadomaso, traseistă sau centuristă violul nu e cine știe ce pentru tine și medierea e mai mult decât potrivită.

De ce vă spun că nu trebuie să vă luați după mine? Simplu, pentru că alții s-au luat după Alina Gorghiu! Mai exact italienii de la CCR-ul lor s-au luat după ea și au decis așa: violul în grup nu trebuie pedepsit automat cu închisoarea! Totul ca urmare a unui recurs câștigat prin Salerno, o zonă unde dacă te violează nepoții boss-ului local pierzi oricum în cazul în care se ajunge la proces. Alina noastră e fericită acum, ditamai Curtea Constituțională italiană îi dă dreptate, violul e un rahat, europenii nu trebuie să-și piardă timpul pentru una care a... Băh, la urma urmei vorba țăranului de căcat din România: "Lasă, fă, doar nu ți-au făcut altă gaură!".

Pentru fetele și femeile europene se anunță vremuri bune. Dacă mai punem la socoteală și propunerile pedofililor (de prin Belgia cred) care au afirmat că se poate face sex cu o minoră pentru că în dragoste nu există bariere atunci putem spune că suntem pe drumul cel bun. Singura problemă o am eu cu alea care-mi rupeau pe Facebook că sunt bou și că nu pricep că i-am invadat pe musulmani și pentru că nu respectă drepturile femeilor:))) Păi să vă văd cum o să-mi explicați când o să vină peste voi vreo 7 pulărăi să vă înghesuie:))) În ritmul ăsta urmează burqa și în curând o să am dreptul să vă dau și cu acid pe față dacă nu sunteți de acord cu ce spun eu...

Îmi retrag toate jignirile aduse Alinei Gorghiu. Bravo, felicitări, ești o femeie modernă care știe cum merg lucrurile. Eu sunt mai retardat, trăiesc în trecut, eu știam că dacă femeia nu vrea înseamnă că nu vrea, dar iată că atât Alina cât și CCR-ul italian îmi dau cu tifla și mă bagă în ridicol până peste cap. Dacă nu eram însurat mă modernizam și eu, dar ăstora care nu sunt le dau următorul sfat: rupeți-le, fraților! Pe unde le prindeți, nu contează! Cu cât sunteți mai mulți cu atât mai bine, la pușcărie oricum nu mai ajungeți, iar dacă nu cunoașteți mediatori buni vă recomand eu câțiva. 

P.S.: Ah, Alina, propune dragă și tu ca la arabi: dacă te-a violat cineva și faci plângere la Poliție să te aresteze! Dar să nu te audă ăia de la Curtea Constituțională italiană că parcă văd că-ți fură idea și o propun ei primii...


0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!