.

1 iun. 2013

Căpșunarul, rromii și țăranii

Iar m-am uitat la TV

Nu mult, exact cât ține o cafea, dar destul ca să aud și să văd toate tâmpeniile posibile. Pe un canal era unul de la Baia Mare care se opune denumirii de "rrom". Omul spune că se creează confuzie și că țiganilor trebuie să li se spună țigani și cu asta basta. Imediat a intrat în direct Cioabă, acest King Julien al rromganilor din România. Ce credeți că a spus regele? Monarhiști, atenție: a spus că nu există pădure fără uscături și chiar și lui îi este câteodată rușine că afară sunt confundați cu românii având în vedere cât se fură și ce fărădelegi se întâmplă prin țara asta. Înfruntarea s-a încheiat așa: ăla de la Baia Mare tot o trăgea cu țigani, Julien cu rromii, dar cum nu se mai înțelegea nimic pentru că vorbeau unul peste altul am schimbat, era prea mare țigănia...

Pe alt canal se citea de pe prompter că legumele românești se vor găsi doar la muzeu. Exact, pentru că nu și-au înregistrat și omologat produsele conform normelor europene nu se vor mai putea vinde prin piețe. Țăranii au sărit în aer, că nu au bani de omologat, nu au bani de nimic și că să plătească statul pentru că altfel nu vor mai exista produse românești pe piață. Ha, ha, ha, v-ați trezit, țăranilor? Dar bani de băut aveți? Ok, atunci mergeți și beți și gata. Ah, imediat după știrea asta a apărut Udrea la o întâlnire cu țărani unde s-a ascultat muzică populară, s-a băut și s-a mâncat pe rupte! Uite, când e vorba de muzică populară, de mici și de bere se găsesc bani, iar aici nici măcar nu trebuie omologare, nu trebuie nimic. Distracție plăcută și mai duceți-vă dreacu de ratați...

Plin de draci am dat la străini. Toată Turcia a ieșit în stradă ca să nu facă ăia un Mall într-un parc. Cel puțin asta am înțeles, dar e mai puțin important. Ce este important este că gaborii turci sunt cei mai imbecili gabori din lume. Sunt atât de idioți încât au IQ-ul mai mic decât al unei euglene verzi, în pulii mei. În dorința lor de a arăta politicienilor pe care-i servesc cât de tari sunt ei și cum fac ei ordine imediat au aruncat cu gaz și au tras cu tunurile cu apă și în... exact, în turiști. Te vedeau pe stradă pac, un gaz, bum, un tun cu apă pe tine. Sau poate greșesc eu, poate asta înseamnă All Inclusive la turci!

Gata, am terminat cafeaua, ajunge cu atâta televizor că m-am enervat destul. Hopaaa, astăzi e Ziua Copilului, ia să dau pe desene animate să vadă și viitorul meu copil un Mickey Mouse, un ceva. Nu, nu pe ăla de la Guvern, dau pe un canal serios de desene ca să-l vadă pe ăla original...



3 comentarii:

  1. poza aia e bestiala, comentariul pe masura

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, bun mix-ul de știri!
    Plus că ai un fler deosebit în a le comenta!
    =)
    P.S
    Poza e superbissimă! Evocă gradul de civilizație și deplină cunoaștere a omului de la țară!
    Mwhahahaha!
    =)))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!