.

19 iun. 2013

Poliția, Salvarea, Pompierii...

Să-i aresteze cineva pe ăștia de la Amnesty International din România

Rog să se sesizeze cineva pentru că dacă nu se sesizează îmi bag ceva și în gura celor care trebuie să se sesizeze în țara asta de căcat. După cum ați aflat sunt niște infractori pe la București care se dau drept Amnesty International și protestează împotriva faptului că țiganii au fost dați afară din casele altora. Ok, chiar dacă erau de la Amnesty International erau tot un fel de infractori (ăștia se ocupă cu adunatul de fonduri și după aia se prefac că luptă împotriva celor care le-au dat bani!), dar ăștia de la București sunt chiar infractori pe bune. Nu mă credeți? Adevărul e că nici eu nu mă cred câteodată așa că am intrat să mă verific...

Ia intrați pe site la Amnesty și dați căutare România. Până faceți voi asta vă arăt eu rezultatul:

Ia, care știe engleză să mă corecteze: nu există nici un rahat de Amnesty International în țara voastră de rahat! Scrie așa, sau nu? Păi dacă scrie așa cine pulii mei sunt ăia care o trag cu apăratul de țigani pe la București? Pentru că ăia se dau drept Amnesty în condițiile în care Amnesty spune că ei nu sunt în România! De aia zic să meargă cineva să verifice, poate ăia sunt infractori nenorociți și păcălesc oamenii aiurea cerându-le bani. Pentru că, după cum se vede în poză, cu asta se ocupă Amnesty International: cerșetorie legalizată. Uite, scrie clar acolo, nu suntem în țara ta de rahat, dar tu poți dona oricum, nu-i problemă!!! Ah, acum mi-am dat seama, poate totuși sunt ei, băh. Gata, m-am prins, nu vă mai sesizați aiurea pentru că e clar, sunt de la Amnesty International. Păi acum mi-am dat seama, ăștia cu cerșetoria, țiganii cu cerșetoria, e normal să țină cu ei...

P.S.: Să nu începeți cu prostii de genul că am zis "țigan" și trebuie să plătesc amendă 7000 de euro. Nu, n-am zis nimic, am scris "țigan", este o mică mare diferență... Ce, ați auzit voi ceva când am scris eu?!

Un comentariu:

  1. E plina lumea de nenorociti care profita de pe urmele altora. Daca vrei o casa, muncesti, te chinui iti iei/faci una, dar astia nu fac asta, si nu sunt doar tigani care fac acest lucru am auzit si de altii. In fine, bravo pentru postare.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!