.

4 iun. 2013

Ca să fie clar pentru toată lumea

Gaze de șist, gaze de neșist, oricum va fi scump!

"Potrivit angajamentelor asumate de Guvern faţă de FMI, preţurile gazelor vor fi liberalizate integral, în etape şi diferenţiat pentru consumatorii industriali şi cei casnici. Preţul gazelor pentru populaţie va creşte cu 10% atât anul viitor cât şi în 2014, pentru ca în 2015-2018 să urce cu 12% anual, prin ajustări periodice."

Ok, păi în cazul ăsta cum rămâne cu faza cu ieftinitul gazelor dacă se extrag gaze de șist? Păi nu trebuia să fim de acord să se extragă pentru că în felul ăsta se ieftinesc ca în America? Cum dreacu se ieftinesc dacă am semnat acord cu FMI-ul că trebuie să le scumpim?! Eu nu pricep, poate sunt eu mai prost, dar eu așa am înțeles: locuri de muncă, independență energetică și gaze mai ieftine! Multe locuri de muncă nu cred, independență energetică a mai vrut unul și prin '62 a sărit în aer cu tot cu avion, iar faza cu gaze ieftine cade dacă mă apuc să citesc "angajamentul".

Până când nu mă lămurește și pe mine cineva mă declar împotriva gazelor de șist. Bine, dacă găsesc vreun plic prin cutia de poștă, dacă mă trezesc cu vreo invitație prin Bora Bora, dacă găsesc vreo Honda Legend cu fundă în fața blocului poate-mi schimb părerea nu zic că nu, dar până atunci mă declar împotrivă exact cum se declarau și ăia de la USL înainte să ajungă la putere. Ah, sau și asta, dacă ajung la putere poate-mi schimb părerea! Adică nu poate, sigur mi-o schimb!!!


Un comentariu:

  1. SI, DACA TOT SE DORESTE SA SE MODIFICE CONSTITUTIA AS DORIM CA ARTICOLUL 35 SA ARATE ASTFEL:

    Dreptul la mediu sănătos

    ARTICOLUL 35
    (1) Statul recunoaşte dreptul oricărei persoane la un mediu înconjurător sănătos şi echilibrat ecologic.
    (2) Statul asigură cadrul legislativ pentru exercitarea acestui drept. IN ROMANIA , EXPLOATAREA GAZELOR NATURALE PRIN METODA FRACTIONARII HIDRAULICE ESTE STRICT INTERZISA!
    (3) Persoanele fizice şi juridice au îndatorirea de a proteja şi a ameliora mediul înconjurător.

    Pentru ca raul sa triumfe este suficient ca oamenii buni sa nu faca nimic! Sa facem ceva!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!