.

29 iul. 2011

Capsunarul si Obama

Convorbire telefonica cu taxa inversa
- Aloooooo! Mister Obama!
- Ha, ha, ha... tipi ca Berlusconi cand l-a apostrofat batrana Angliei!
- Sorry mister! Am crezut ca nu ai acceptat convorbirea cu taxa inversa, ca n-ai bani din cauza crizei!
- No problem! Acum talk baietii la mine in Congres despre asta. Trebuie sa faca little circ ca sa aiba si ziarele de la noi ce scrie. Noi nu avem un mayor ca Mazare cum aveti voi...
- Am inteles! Bah mister Obama, uite de ce te-am sunat: vreau sa te-ajut in problema asta cu criza... cu datoria SUA!
- Ok! Every ajutor e welcome! Ia zi! La ce te-ai gandit? Da sa nu-mi zici de tiparire de money sau de atacat vreo tara araba ca pe astea le stiu deja...
- Nuuuuu! Doaaaa... nu din astea! Am o solutie, pe bune... marfa, marfa!
- Ia zi...

- Uite, pe la noi vine un mister din asta mai gras asa de la FMI! Jeffrey Franks il cheama! Asta stie cum se face ca sa scapi de datorii! Te invata de unde sa tai, de unde sa dai afara, de unde sa mai scoti niste taxe... iti poate recomanda ce insule sa vinzi la chinezi...
- Ha, ha, ha, ce funny esti bah capsunare! Uite, m-ai facut sa laugh! Nu se pune problema sa vina fatman ala la noi... FMI e pentru voi bah! Pentru tari din astea mai asa...
- Mai cum?
- Pai mai asa... ca Romania de exemplu! Voi nu stiti sa va conduceti singuri, sa va dezvoltati singuri... nu stiti nici macar sa furati singuri! Voua va trebuie ceva fonduri de furat, nu sunteti in stare sa-i furati pe altii asa cum facem noi!
- Ahaaaa, am inteles! Pai si scandalul de la voi?
- Care bah? Ala cu datoria? Hai bah, te credeam baiat smart! Pai nu-ti amintesti si scandalul cu banii pentru ONU? Ca eram cei mai mari datornici la ONU? Pai ai mai auzit tu ceva de treaba asta?
- Pai nu.
- Pai vezi? Asta nu inseamna ca le-am dat vreun ban! Ha, ha, ha!
- M-am prins! Atunci te-am deranjat degeaba mister Obama...
- Nu conteaza! Mai suna-ma! Suna-ma tot asa cu taxa inversa ca oricum nu platim noi! Platiti tot voi in pulii mei! Ha, ha, ha... Cum sunt funny in pulii mei!
P.S.: Am vrut sa-l intreb daca nu cumva se supara chinezii pe ei cu treaba asta... dar ma saturasem sa rada de mine si sa ma ia la mijto...
Capsu' ia zi bah mai e cladirea aia de langa Vraja Marii?
Ce Cazino zici tu acolo bah? Nu bah, Shopu' ala bah, mai e acolo? Ha, ha, ha!

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!