.

3 iul. 2011

Capsunarul si inspiratia

Mi-am pierdut-o
Ati vazut cumva inspiratia mea pe undeva? Mi-am pierdut-o si nu stiu pe unde... Am cautat in sifonier, prin sertare, am zis ca o fi cazut pe sub masa ca mi se mai intampla... Nu e! Sa-mi bag picioarele, despre ce scriu eu acuma? Nu-i nimic... ma duc sa-mi iau o bere din frigider. Hopaaa! Iaute inspiratia unde era! In frigider! Care dreacu o fi bagat-o acolo! Acuma trebuie sa judec la rece pentru ca s-a congelat dreacu inspiratia.
Bah, poate nu sunt eu cel mai potrivit sa comentez despre Bac. Stiu ca toata lumea e calare pe subiect acum ca 52 virgula ceva au luat-o in mana. Ce-as putea eu sa comentez? Pai la mine Scoala generala a fost premiu 3 in clasa 1, mentiune in 2 si 3 si... gata.
Dupa aia mai mult fotbal, si chestii d'astea (spart geamuri, rupt usi la clasa, morse in ore cu ceilalti colegi prin utilizarea creionului pe post de transmitator, si multe, foarte multe desene la sfarsitul caietelor). Dupa aia Liceul meu a fost super note in clasa a 9-a si intr-a 10-a (ca am fost ultima generatie cu treapta) si gata... a 11-a eram mai mult prin baruri la cafea si tigari, iar a 12-a...  a 12-a am facut-o dupa ce am dat corigentele... vreo 4 la numar. De ce? Pai in primul rand nu mai aveam chef de scoala. Nici noi nici profesorii ca doar ce venise asa zisa revolutie si nu mai interesa pe nimeni nimic. Profii isi faceau firme, noi mergeam pe la ziare si le ziceam ca e coada si ca venim mai tarziu, etc. Care a prins perioada isi aminteste ce vrajeala devenise scoala. Dupa aia ne-am trezit ca vine Bacu'! La Bac a fost usor pentru ca am invatat. Am invatat de 500 de lei ca atat trebuia sa dai la fondul special pentru Bac. 100 de lei de proba. Atat am dat eu ca am vrut 6! Dar aia care au vrut mai mult au venit cu mai mult. Imi amintesc de una... venise tat-su cu un papuc plin! Frate avea marfa pentru o consignatia intreaga acolo! Am luat si Bacu' si dupa o post liceala m-am oprit. Am vrut s-o sterg din tara! Am ajuns in presa locala in loc sa ajung in Germania. Pulii mei daca invatam Geografie mai bine in scoala poate reuseam...
Azi? Ce vreti sa va zic eu? Ca e bine ca a pus ala camere video? E bine, dar nu acum trebuiau puse. Trebuiau puse in 90! Poate acum aveam si noi politicieni care stiu sa scrie si sa citeasca si manageri pentru care a-ti da prima singur nu constituie singurul lucru pentru care sunt in top. Poate aveam niste scoli mai normale, ca afara. Afara daca esti talamba nu treci clasa nici macar intr-a 5-a! Daca ai bani iti duci odrasla la particular si acolo se chinuie aia pe banii tai sa-l educe. Cand dai bani te intereseaza si ce face ala p'acolo... La facultate se inscrie oricine are bani si termina 10%! Mai putin in sudul Italiei unde termina 99%, dar acolo e alta poveste. Acolo, ca profesor, nu poti refuza trecerea unui elev. Cu cat e mai idiot cu atat inseamna ca tat-su e mai bagat cu baietii. Daca nu stiti cine sunt baietii cititi si voi Nasul... sau vedeti filmul macar. In rest asta e. Anul asta a fost asa. Sa speram ca la anul se schimba. O sa fie alegeri... cine stie? Poate, deodata, copiii romanilor devin din nou destepti ca si pana acum... Ca nu da bine sa nu ia Bacu' multa lume doi ani la rand. Pulii mei, trebuie sa aiba si Facultatile ce manca nu-i asa? Ca la aia vad ca nu se schimba nimic. Senzuala si-o fi dat licenta ca nu mai stiu?
P.S.: Un vecin care are copilu' proaspat picat la Bac mi-a zis ca, in teorie, ce a facut ministru' asta cu camere si aparate de bruiaj anti-copiat e un lucru bun! Doar ca putea dreacu sa-l faca de la anu' ca sa ia si fii-su Bacu ca vorbise deja la Medicina pentru el...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!