.

16 mar. 2015

Sunt în televizor, scote-ți-mă de aici!

E aiurea la televiziune pentru că nu poți...

Am fost invitat la Dobrogea TV, la emisiunea lui Cristian Hagi. S-a vorbit despre ce am scris eu, cu prețurile, cu alea, nu are importanță (dacă vă interesează vedeți emisiunea, că de aia v-am pus link). Eh, este a doua oară când merg, așa că pot afirma în cunoștință de cauză următoarea chestiune: e aiurea la televiziune pentru că nu poți să-njuri!

Da, exact, este foarte greu, trebuie să te controlezi, să te gândești înainte ce vrei să spui, să.. .Adică nu poți să spui, de exemplu, "Fură ăia, futu-i în gură să-i fut, fură bani de la stat!". Nu, nu poți să spui așa, trebuie să spui "Aduc prejudicii patrimoniului public". Nici măcar "ăia" nu poți să spui, trebuie să spui "acei domni". Eu cred că asta e problema televiziunilor de la noi, nu se înjură și de aia nu reține nimeni nimic.

Nu credeți? Bun, ia să vă întreb eu cine l-a luat de mână pe Cărtărescu când era mic și l-a plimbat prin toată moara? Știți?! Nu, habar nu aveți, poate chiar v-ați uitat la emisiunea Digicult de pe data de 21 FEBRUARIE 2015, dar de unde să știți că un morar l-a plimbat pe Cărtărescu prin toată moara. 

Nu ați înțeles care-i faza, nu-i așa? Nu ați înțeles ce vreau să spun, probabil asta vă întrebați acum: "Ce pulii mei vrea ăsta să spună cu Cărtărescu lui?". Vreau să spun că nu ați reținut ce-a spus Cărtărescu în 21 FEBRUARIE 2015 la Digi, dar, mai mult ca sigur, adică undeva la 110% sigur, ați reținut ce-a spus Gigi Becali pe YouTube legat de prima parte (cu amendamentele) și a doua parte (cu contractele) lui Dan Voiculescu! Aha, normal că ați reținut, chiar dacă aia e de prin APRILIE 2007! 

Asta am vrut să spun, că degeaba mergi la televizor să vorbești frumos în 2015, mai bine înjuri pe YouTube în 2007 și faci un milion patru sute de mii de vizualizări... De aia stau și mă gândesc serios să-mi fac un canal pe YouTube unde să fac numai emisiuni cu înjurături. Am discutat deja cu cineva care se pricepe și el la înjurat și vom face cât de curând chestia asta. Am anunțat pentru că săriseră deja câțiva pe mine că mi-am luat-o-n cap, că am apărut la televizor și mă dau vedetă. Nu, încă nu sunt vedetă, când o să fac un 1400000 de vizualizări cu înjurături pe net o să fiu vedetă... Exact, asta dacă nu mă ia cineva la pușcărie între timp și trebuie să mă călugăresc după aia.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!