.

26 mar. 2015

Poate nu au curaj, asta e

Mi-au închis contul de Facebook când am plecat de acasă!

Am plecat duminica trecută de acasă, m-am dus să mă plimb, pulii mei. Cum am ajuns eu unde m-am dus am vrut să intru pe Facebook să pun poze, din astea, să vă povestesc tot felul de întâmplări. Când intru pe Facebook, pe telefon, cică nu merge contul, că nu știu ce. Am crezut că am băgat parola greșit, așa că am băgat-o din nou. Nimic! Am intrat pe tabletă. Cică nu se poate accesa și să intru de pe un PC. Ete, pulii mei, am cărat telefon, tabletă, desktop-ul chiar nu aveam cum să-l mai duc, pe bune (că-l luam dacă puteam!). 

Ce să fac, ce să fac. Sun rudele, prietenii, am sunat la mine la non-stop (știți că acolo se știe orice), îi rog pe toți să intre, să nu știu ce. Îl sun și pe Dan (nu știți cine e Dan? păcat...), zice stai așa, te sun eu. Mă sună, zice vezi că ți-am trimis mail. Zic stai să intru pe mail acum. Intru, deschid mail:


Eu îi trimisesem de pe telefon un mesaj când încă mai aveam cont. Când să-mi răspundă fiți atenți ce mesaj primește:))) Nu doar că mi-au închis contul (aflasem între timp că era pa, pa și că mă obligau să-l fac pagină dacă vreau, dacă nu salutare), dar nici nu dădeau oamenilor voie să vorbească cu mine! Practic Dan avea voie să vorbească cu mine la telefon, dar pe Facebook nimic, zero, interzis absolut:))))

Băi, Facebook, pe bune acum, mi-ai închis vreo 10 până acum, tot n-ai înțeles că nu ai ce să-mi faci. Mi-ai trimis și mail din Irlanda (deci atunci când vreți să aflați cine este o pisică în realitate aflați imediat!), mi-ai închis și conturi, mi-ai rupt-o și pe aia, mi-ai rupt-o și pe aialaltă, dar tot nu te potolești. Cum mă reclamă vreun papițoi din ăsta cum gata, mă blochezi:))) Că nu e contul cu nume și prenume, că nu poză, că nu telefon, că nu știu ce. Ca să vezi cât ești de-al dreacu și ca să pricepi de ce scriu aici și fac mișto de tine, mi-ai închis contul pe motiv că e căpșună în loc de om, în schimb m-ai lăsat să gestionez pagina cu contul pisicii! Păi, pulii mei, ce facem aici, discriminare? Adică fructe nu, animale da, sau cum pulii mei vine asta? Ia să-mi arăți unde scrie treaba asta la condiții și nu știu ce aveți voi acolo, alea pe care tot mă futeți voi la cap că le-am încălcat eu! Și încă ceva: eu o să-l sun mâine pe Dan, am voie să vorbesc cu el? Adică nu vreau să vorbesc, vreau doar să-l sun ca să-l trezesc din somn, că numai așa se nimerește! Am voie?! Aștept răspuns pe noul cont, știi tu care e, că doar tu m-ai lăsat să-l fac:))) Mulțumesc.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!