.

12 mar. 2015

Pentru 10%... nici măcar, 9,45%

S-a terminat cu subiectul religie în școli? Perfect, e timpul să încep eu!

Introducere:
Dumnezeu este cu noi prin descoperire și iubire
- Ce înseamnă să fiu creștin
- Cum mă port ca un creștin zi din viața mea de creștin
- Cum vorbesc cu cei din jur
- Ce simt față de ceilalți
- Omul este cea mai importantă ființă de pe pământ
- Sunt copilul lui Dumnezeu și al părinților mei

Dumnezeu ne învață să ne ajutăm unii pe alții
- Sunt creștin și la școală
- Creștinii din Biserica mea
Nașterea Domnului, darul lui Dumnezeu
- Nașterea Pruncului Iisus, bucuria copiilor
- Cum sărbătoresc Crăciunul
Ore la dispoziția profesorului
- „Cine sunt eu?” – să ne cunoaștem/ lecție introductivă
- Postul în viața micului creștin
- Sfântul Nicolae, dăruitorul
- Cum am petrecut Crăciunul
Dumnezeu este întotdeauna cu noi
- Dumnezeu ne-a dăruit o lume frumoasă
- Iisus Hristos iubește copiii
- Maica Domnului este ocrotitoarea copiilor
- Îngerii sunt păzitorii copiilor
- Sfinții sunt prietenii lui Dumnezeu și ai copiilor

Învierea Domnului împlinirea darului lui Dumnezeu
- Bucuria copiilor la Florii și la Paști
- Cum sărbătoresc Paștele?

Să știi mai multe, să fii mai bun
- „Abecedar duhovnicesc”

Dumnezeu ne învață să ne ajutăm unii pe alții
- Familia mea
- Sunt creștin și la școală
- Primii mei prieteni
- Preotul în viața mea
- Creștinii din biserica mea
- Oamenii din lumea întreagă

Ore la dispoziția profesorului
- Postul creștin și alimentația sănătoasă
- Lecturi moral-religioase pentru unitatea de învățare „Dumnezeu este întotdeauna cu noi”
- Recapitulare și sistematizare pt. unitatea de învățare „Dumnezeu este întotdeauna cu noi”
- Cu Hristos pe cărările vacanței


Cuprins:
- Rostirea cuvintelor pe silabe, în jocuri, cântece sau numărători ritmate

Încheiere:
Ce-ați citit în introducere este TEMATICA pentru Clasa PREGĂTITOARE pentru disciplina Religie, așa cum a fost publicată pe site-ul oradereligie a Asociației părinților care pulii mei, religie în școli, nu știu ce. Ce-ați citit în cuprins face parte din Tematica pentru Clasa pregătitoare pentru disciplina Comunicare în Limba Română.  

P.S.: Vă urez succes, știu că sunteți extrem de puțini, dar mai aveți o șansă... Unii spun că e chiar un câștig, cică erau doar 1%, acum s-a dovedit că sunt 9,45%!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!