.

27 aug. 2014

Stați așa puțin

Că vă vindec eu imediat!

Iar s-a terminat luna august și iar au apărut porcăriile alea legate de stresul cauzat de întoarcerea din concediu și reluarea activităților de tot felul. Sfaturi utile, că ce să faci când te întorci ca să nu-ți vină rău când te duci la muncă, că să te calmezi prin exerciții de respirat, că mindfulness, că ce-au mai descoperit cercetătorii britanici legat de treaba asta etc. 

Nu vreau să mă bag peste cercetători, peste ăștia, dar având în vedere faptul că de ani de zile tot citesc despre treaba asta și că am și o licență în managementul stresului în organizații m-am gândit și eu la o soluție pentru rezolvarea acestei probleme devenită una globală a omenirii. Și eu le-aș spune așa celor care se întorc din concediu și sunt stresați că trebuie să meargă la muncă: gândiți-vă la ăia care n-au fost în concediu! Gândiți-vă la ăia care au stat acasă și n-au plecat nicăieri, n-au ce să posteze pe Facebook când încep serviciul, n-au nimic! Și dacă tot nu reușiți să vă reveniți atunci gândiți-vă la ăia care n-au muncă! La ăia care nici măcar n-ar fi avut la ce să se întoarcă dacă plecau pe undeva!

Sunteți ok acum? Bravo...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!