.

13 aug. 2014

Pentru că

Mie-mi plac investitorii serioși

Cică se deschide Med Life la Constanța! Da, am văzut că au început deja cu angajările... Pentru că sunt defect (de la profesional mi se trage) m-am apucat să caut și eu date despre "cel mai mare operator privat de servicii medicale" din România. Cine mai citește ce colorez pe aici știe că mie-mi place maxim sistemul privat de servicii medicale din România, mai ales după ce nevastă-mea a avut complicații în timpul sarcinii și a ajuns la Spitalul Județean (ok, tot privat și acolo, dar oficial e de stat), pentru că la privat doar plătești, dacă ai probleme să fii sănătos, mergi la Județean...

Ok, să lăsăm experiențele mele (că doar nu pentru asta mi-am făcut blog) și să trecem la cele ale altora, mai exact ale celor care au lucrat pentru Med Life prin alte colțuri ale țării, adică acolo unde există deja așa ceva. Există un Forum Med Life pe un site pe care-l găsiți cu ușurință pe Google (dacă aveți chef). Hai să vedem ce scriu oamenii acolo:

- "... eu zic ca medlife e o firma ok. da salariile nu-s prea mari e adevarat. de fapt pentru unii sunt ok, depinde cum ai nimerit. dar faptul ca este o firma serioasa, isi plateste darile si angajatii la tmp si ofera siguranta." - n-am nimerit-o cu asta, e clar, nimic nou pe frontul de...

- "... fluctuatia este atat de mare in dep. vanzari din cauza faptului ca targetul este destul de greu de facut de catre noii veniti, firmele cu potential sunt deja alocate "seniorilor". Daca nu ai de lucru e ok sa te angajazi aici, dar doar daca nu ai alta varianta. Ca sa ajungi senior trebuie sa pupi unde trebuie si sa ai nervi si rabdare de otel, mai ales ca echipa de vanzari e formata doar din ingamfati..." - nici cu asta n-am nimerit-o, le știam și pe astea, poate găsesc ceva nou, ceva care nu știam!

- "Pentru primii 20 ani salariul este de 1000 lei net, iar daca ceri marire si iti creste salariul ai sanse sa fi data afara imediat cum gaseste pe altcineva care vrea salariul mai mic. De regula receptionerele pleaca singure, eventual li se insceneaza citeva reclamatii facute de oamenii made in Medlife, lipsuri pe la bani, la fel se procedeaza si cu alte tipuri de sclavi moderni indiferent ce loc ocupi la Cel mai Mare Operator de Servicii Medicale din Romania. Daca esti ruda cu cineva din conducere atunci avansezi cu viteza luminii la puterea infinit..." - băi, nene, Med Life ăștia sunt privați sau e firmă de stat?! Că eu nu mai înțeleg nimic!

Acum am înțeles de ce sunt angajate toate scoicile pe la caricaturile astea de clinici private? Am priceput de ce sistemul medical privat este doar un mare căcat învelit în ciocolată? Realizăm de ce medicul nu era acolo când am avut noi programare pentru că "colega" și din seria "mi se rupe mie pula că nevastă-ta nici nu mai poate să meargă"? Eh, dacă ăsta este cel mai operator de servicii medicale din România și se comportă ca un rahat de clinică făcută pentru că nu mai știau unii pe unde să-și ascundă banii atunci este clar.

@Med Life: La Constanța avem deja, bă, ca voi! Pe bune, dacă aveați un manager bun prin toată compania aia v-ar fi spus că există deja țepe din astea, e plină piața! Ah, sau tocmai aia era faza?! Am înțeles, deci e bun managerul, m-am prins (el e singurul care nu e rudă, nu-i așa?)


Nici nu vreau să mă gândesc ce înseamnă plusul ăla de atenție, nici nu vreau să mă gândesc!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!