.

21 mai 2014

Mazăre nu le pricepe pe astea cu cvorumul

N-am vrut să scriu pe blog, dar cineva trebuia să scrie

Nici să mă uit la televizor n-am vrut, eram sigur că se întâmplă ceva, dar s-a uitat fii-miu la știri și nu l-a stins când l-a dus mă-sa la culcare. Și a rămas pe Digi 24, fii-miu la ei se uită pentru că-i place de Simona Țăranu, asta e. Doar că, în loc să apară frumoasa aia a apărut iar urâtul de Mazăre cu basca aia de pionier! Și ce credeți că-mi aud urechile?! Exact, că el se luptă până la capăt (capăt de linie probabil) pentru acțiunile în Port și că ăia 300 care au venit să protesteze și să spună că nu sunt de acord nu contează, pentru că în Port sunt 30000!!!!

De acord, în teorie sunt și eu de aceeași părere, dar ce pulii mei ne facem cu practica, Ștefane?! Pentru că, în baza a ceea ce calculezi tu acolo, nici tu n-ar trebui să mai ai vreo treabă pe la Primărie! Sau nu-ți mai aduci aminte cum a fost cu votul ultima dată? Păi îți spun eu: te-au votat 70% din 5 babe și 5 moși prezenți la vot! Practic ai luat 70% de la 10 pensionari! Restul de 300000 au stat acasă, aveau treabă, au uitat că era zi de vot, nu știau, n-au avut chef! Ok, luai 100%, dar pe o babă am dus-o eu la Chiru să-și ia ăia 25 de lei reducere la farmacie, un moș era beat și a pus ștampila pe revista cu Sudoku a președintelui secției de votare, iar altă babă s-a răzgândit în ultimul moment pentru că i-a spus cineva că nu s-au dat pui în luna aia. Când a aflat s-a supărat și a plecat acasă...

Așa și ăia din Port, au venit doar 300 să spună că sunt împotrivă pentru că restul până la 30000 erau la muncă, aveau treabă, n-au știut că te duci tu pe acolo sau, pur și simplu, nu au avut chef să vină! În teorie sunt puțini, dar în practică sunt cu mult mai mulți decât ăia care te-au votat pe tine la ultimele alegeri! Așa că argumentul ăsta cade, îmi pare rău, vino și tu cu altceva, intră pe torrent-uri, descarcă ceva nou, nu știu ce să-ți zic pentru că nu mă pricep la din astea.

P.S: Am o rugăminte la Digi 24: nu puteți voi s-o băgați mai întâi pe Simona la știri? Că după aia eu închid televizorul și nu mai trebuie să văd toți Mazării și Fazării pulii mele. Vă rog eu frumos! Merci, pa.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!