.

30 mai 2014

Am uitat să vă spun!

Ieri, ...

... pe Tomis, pe undeva mai jos de Rustic, ne-am oprit vreo 5-6 autoturisme plus un autobuz ca să nu omorâm o păroșenie de cățel de vreo câteva săptămâni (da, noi am blocat traficul pe ambele sensuri, acum ați aflat și de ce). Pulii mei, nu cred că de la prea multă iubire de câini am oprit, dar pur și simplu n-am putut să dau peste el, a fost o chestie din asta așa, nu știu (trecea chiar prin fața mea, dacă mă prefăceam că nu l-am văzut îl făceam clătită)... A coborât un taximetrist și un alt tip și l-au dus pe trotuar. Bă, ăștia care nu iubiți câinii, dacă aveți loc prin casă, prin curte, adoptați-i, fraților! Data viitoare s-ar putea ca un iubitor de câini să treacă peste el fără să oprească măcar să vadă despre ce era vorba... 

Mi-am adus aminte pentru că azi am frânat în 3 pe Lăpușneanu ca să nu dăm peste un maidanez din ăla mare, adică exact cum o să ajungă și pufoșenia salvată ieri. Dar în cazul ăsta recunosc că am oprit doar pentru că n-aveam chef să schimb vreo bară pe la mașină...

Cam așa era, semăna cu ăsta...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!