.

22 apr. 2014

Eu îi înțeleg

Așa e când ești idiot, n-ai ce face

Eu îi înțeleg pe Ponta și Dragnea! Am văzut că lumea a comentat toate răutățile la adresa lor, că s-au urcat în barca trasă de sclavi ca să nu se ude pe picioare, că s-au dus degeaba pe la inundații ăia prin Teleorman, că nu fac nimic etc. Băi, eu m-am pus în locul lor și să știți că au dreptate! M-am gândit că și eu dacă mergeam la ăia făceam același lucru! În primul rând mergeam cu barca, că doar n-am dat bani pe pantaloni ca să mă stropească pe mine apa la toți fraierii. După aia aș fi mers pe acolo ca boul, m-aș fi uitat ca vițelul și aș fi plecat ca vaca. Ce să le spun inundaților?! I-a inundat deja, e târziu, nu mai contează! Și Ponta și Dragnea ce să le spună? Că nu i-a inundat, că e o iluzie optică?! Va inundat, băh, dă-vă dreacu deacuma, asta e, voi să fiți sănătoși că belele curg...

Ok, eu nu m-aș fi făcut prim ministru și nici vicepremier, asta e adevărat, dar astea sunt amănunte. Idea e că nu mai ai ce să faci după ce te-a inundat, asta e. Dacă a apucat să te inunde sănătate, nu mai ai ce să faci, degeaba vin eu sau Ponta... sau Dragnea. Eu le-aș fi spus să stea liniștiți că mai e puțin și vine vara și se usucă. Bine, aveți dreptate, probabil că asta le-a spus și Ponta și Dragnea, altceva nu văd ce-ar fi putut să le spună...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!