.

1 apr. 2014

O să-i spun eu cum stau treburile

Văd că nu are nimeni curaj

Dragă "partide de dreapta" (cum ar veni). Mă numesc cum scrie mai sus și vreau să-ți transmit următorul mesaj: nu te votez, dragă "partide de dreapta". Mai mult, cred că o să rămâi în opoziție 200 de ani de azi înainte!

De ce? Pentru că între un USD care se cacă și se pișă pe mine și un "partide de dreapta" care doar se cacă nu am ce să aleg, îmi pare rău, nu se merită nici măcar să mă gândesc să merg la vot. Ah, dacă găsiți voi niște nenorociți din ăia care votează pentru găleți și pixuri e treaba voastră, dar pe mine care am și găleata și pix nu mă convingeți.

Știu că voi vreți, dar nu puteți, știu și asta. Da, așa este, intelectualii rasați sunt cu voi, dar din păcate ăia nu prea au gologani, iar la alegeri gologanii încă contează. Pentru că românul chiar dacă are minte tot prost e. Îi place puțin circ, puțin spectacol acolo, o țâță, o muzicuță, o chestie acolo. Degeaba îl vede pe Pleșu (cum ar veni) în piața publică sau pe internet dacă nu-l vede și-n afiș, așa este, știu. Pleșu vorbește în piață și românul se uită la afiș în loc să se uite și să-l asculte pe Pleșu, aveți dreptate. Dacă nu-l vede pe afiș nu-l mai votează! Și pentru afișe trebuie bănuți, pentru interviuri trebuie bănuți, pentru tot ce înseamnă o campanie electorală de căcat trebuie bănuți și din cauza asta vă asociați cu toți maimuțoii cu bani, cu toți analfabeții funcționali! Dacă erați băieți deștepți ați fi văzut pe la alții cum se face o campanie cu doi lei, cum au ajuns unii în Parlament cu 2500 de euro în ditamai orașul! Dar voi nu sunteți băieți deștepți, voi sunteți super deștepți, știți totul despre politica dâmbovițeană și eu sunt un bou care nu se pricepe la așa ceva...

Așa că mergeți înainte cu Udrea, dați-i în cap lui Macovei data viitoare când mai pronunță cuvântul etică, băgați-l la înaintare pe Ungureanu care nu știe altceva decât Chevron, continuați să susțineți primari și președinți de CJ-uri doar pentru că afacerile "celor dragi" și din seria "dacă vine altul trebuie să-i dăm și lu' ăla șpagă" și asociați-vă cu toți traseiștii cu bani! Nu, nu contează că ăia trec la stânga când pierdeți alegerile, important e să plătească cineva pentru rahaturile alea de afișe... Și să nu-l uităm pe Băsescu, Băsescu este extrem de important. El este Soarele și Luna pentru dreapta românească, așa este, fără el Universul ar rămâne doar cu partea stângă, în pulii mei. Nu contează că a trimis-o pe proasta aia de fii-sa să ne facă de căcat până la Bruxelles, nu contează că "aici sunt banii dumneavoastră", nu contează nici măcar că e la fel ca toți ceilalți, important e că pare altfel. 

Așa că, dragă "partide de dreapta", poți să te unești sau să nu te unești, să promiți sau să nu promiți, să te dai peste cap sau să nu te dai, dar cât timp o să vii la mine să-mi ceri votul cu afișe de acum 2 sau 6 ani eu nu te votez. Ok, nu te interesează ce scriu eu aici, știu și asta, dar problema e că nu de mine trebuie să-ți fie frică, trebuie să-ți fie frică de toți ăia care gândesc la fel ca mine, dar nu au curaj sau chef să ți-o spună! Pentru că sunt mulți care gândesc așa și tu, "partide de dreapta", cred că o știi mai bine decât mine. O știi și ca dovadă ai ales neprezentarea la referendum:))) Dacă alegeai prezentarea știai că nu mai iese nici dreacu pentru tine, nu-i așa? Știai, cum să nu, știu că știai. Nu mai insist, ai înțeles idea, știu că nu ești prost... Ești doar la fel ca ceilalți, aia e problema...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!