.

20 feb. 2013

Așa suntem noi, mai fraieri

Pregătiți portofelele, ne regionalizăm!

Când v-am spus că suntem copia de doi lei a Italiei nu m-ați crezut. Bine, nici nu am pretenții, că nu sunt eu vreun guru din ăla care vede ieșirea din criză la fiecare început de an. Dar v-am spus o chestie pe care trebuia s-o băgați în seamă pentru că nu era de la mine! Nu, se întâmplă de ani de zile prin Italia, țară pe care am avut șansa (și neșansa) s-o cunosc. La ei se numesc provincii, la noi se vor numi regiuni! Ei nu știu cum să scape de ele, noi abia acum le înființăm! Bun, dacă nu m-ați crezut pe mine atunci cu siguranță îl veți crede pe Dragnea, vicecopiatorul... pardon, vicepremierul României!

Dragnea v-a spus clar, nu se elimină nimic, se adaugă! Deci nu se ating primăriile (nici nu era cazul), nu se ating Consiliile județene (era cazul), nu se atinge nimic! Totul rămâne cum era și se adaugă Regiunea! Dragnea a cotit-o imediat după ce a spus asta ca să nu se prindă lumea, a dat-o în fonduri europene! Că trebuie făcută regionalizarea asta ca să se atragă fonduri. Bun, de acord, dar sper că sunteți conștienți că nu din fonduri se vor plăti salariile șefului de la regiune, a secretarelor, a consilierilor, a tuturor bugetarilor care vor ocupa birouri unde nu se va face nimic. Eu am fost o singură dată la Provincie în Italia ca să plătesc o taxă la firmă! Aveau o clădire cât un teren de fotbal, iar înăuntru ce să vezi?! Singurul lucru pe care un cetățean îl putea face în toată clădirea aia era să plătească taxa asta! Pentru alte probleme trebuia să mergi la județ, la primărie etc, că ei nu se ocupau cu chestii din astea. La cum știu eu că merg treburile prin țara asta așa o să fie și la noi!

Ah, nu mai vorbim că fondurile alea europene se vor lua prima dată pentru ei! O să le trebuiască sediu la Regiune, le trebuie dotări, le trebuie mașini, le trebuie una alta, le trebuie alta una... Și la italieni scria la fel pe clădirea aia cât vaca: construită cu fonduri! Bun, dar rețineți, UE nu dă bani de salarii, de protocol, de drumuri în străinătate (va începe promovarea Regiunii peste hotare, o să vedeți), pentru curent, apă caldă etc. Pe alea o să le plătească... exact, noi!

Eu ne doresc succes, să nu fie așa cum zic eu, să fie altfel, dar nu prea cred. Suntem prea fraieri ca să comentăm ceva! Văd că și Căcărău a spus că pe noi nu trebuie să ne intereseze cum se face Constituția, noi trebuie doar s-o votăm! S-o voteze cine vrea, pe mine nu mă prindeți într-o cabină de vot până când nu apare unul care chiar are ceva bun în cap...



Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!