.

22 iun. 2012

Căpșunarul și plăcinta

Nici de asta nu mă mai ating

Eu eram pasionat de plăcintă cu brânză. Spun eram pentru că de azi dimineață de la 9 nu mă mai ating de ea. Gata fraților, mi-a ajuns! Am luat țeapă de prea multe ori așa că nu-mi mai trebuie. Doar că de la ăștia de azi mi-am mai luat țeapă o data! Tot cu plăcintă din aia reîncălzită... Am zis că la ora 9 nu are cum să nu fie proaspătă, dar de unde. Deci să știți și voi să nu haliți nimic de la Patiserie (alt nume nu are) de pe Progresului, aia din Piața Km 4-5.
Poate nici nu mă luam de ei, dar trebuia să găsesc un subiect în locul politicii, așa că... Ah, azi am trecut și pe Bulevardul Mamaia peste o groapă în care crescuse o plantă! O groapă micuță, dar destul de adâncă, exact ca un ghiveci de flori! N-am avut cum să mă opresc să fac poză pentru că acolo e greu de găsit un loc de parcare, dar vă garantez că era o chestie drăguță! Tare mi-e teamă că o să dispară deoarece am înțeles că Primăria a împrumutat nu știu câte zeci de milioane pentru asfaltări și cu siguranță o să acopere cu vreo "plombă" și planta aia... Păcat!

În rest nu mai pot să vă zic nimic. Adică am ce să vă zic, dar nu pot... Am promis că nu mai scriu despre politică! Și eu îmi respect promisiunile! Ce m-o fi mâncat pe mine-n cur să promit nu știu, dar asta e, am promis, am promis...

Dar trebuie să recunoașteți că e aiurea, cu toate evenimentele astea, să intri pe un blog și să citești despre plăcintă cu brânză, nu-i așa? Mamă, dacă nu promiteam scriam nene de toți marțafoii ăia... Brrrrrrrrr, mi se zburlește părul pe mine de zici că e coada lu' Sophie Jolie când are chef de bătaie cu vreo muscă! 

P.S.: Dacă cititorii își doresc să citească iar despre politicieni și politică pe acest blog să trimită un SMS la numărul... Glumesc! Ah, BCE a îmbunătățit condițiile pentru băncile care doresc împrumuturi în sensul că a scăzut dobânzile și nici nu le mai cere garanții așa de mari cum le cerea până acum! E o lovitură puternică dată agențiilor de rating care vor rămâne cu buza umflată chiar dacă le scad la ăia toate A-urile și B-urile și C-urile. Dar nici asta nu e interesant, nu-i așa? Mamă dacă puteam spune câteva vorbe despre Nă..., sau despre Po...! Sau chiar despre PD......anța! Dar nu pot, am promis... Știu că-mi pare rău, dar nu aveți ce face:)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!