.

25 iun. 2012

Căpșunarul și graffiti, partea doi

Ăsta e tare!

Așa cum poate știați (dacă nu vă spun eu acum) eu am mai scris despre graffiti. Mai exact am scris despre niște panarame de desene animate făcute pe câteva blocuri situate pe bulevardul Lenin... pardon, bulevardul Mamaia. Am zis eu că erau nașpa, că ăia care le-au făcut nu au talent și le-am pus niște poze cu graffiti de pe la americani ca să vadă și ei cum trebuie să arate o chestie făcută ok. Am pus link dacă vreți să știți mai multe, nu mai insist.

Buuuun. Astăzi m-am nimerit cu aparatul prin centru' vechi al Constanței exact pe strada unde se găsește un graffiti din ăsta care mi-a plăcut mie mai de demult cum ar veni. Deși am trecut de multe ori pe lângă el ba uitam, ba nu avea aparatul la mine și nu i-am făcut poză. Astăzi am reușit să-i fac și o să vi-l arăt și vouă. Din punct de vedere grafic e zero barat, se putea face mult mai mult, dar ca mesaj e bestial. Înlocuiește cu succes o scriere pe blog, un material într-un ziar, sau chiar, de ce nu, o carte întreagă! Sau hai să nu exagerez, mai bine să zic așa: se poate face o carte după el! Poate chiar s-a făcut și nu știu eu, dar... E mișto dom'le, asta vreau să vă spun. Ați înțeles voi...
P.S.: Dacă e să scriu un blog pe pereți oare e mare amenda? O pagină vreau să scriu, nu mai mult! Să-mi facă și mie cineva de la Primărie o ofertă de amendă ca să știu dacă-mi convine sau nu. Că dacă nu e mult poate mă apuc să scriu câteva rânduri! Mulțumesc...

9 comentarii:

  1. Unii s-au schimbat si alti asa sa-u nascut :)you know what : ))

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar niste versuri, dintr-o melodie de demult...
    Ceva cu "baieti buni" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ala e "om destept", a invatat scoala, scrie corect, probabil ca nu are unde sa se exprimeze si a ales "sa se suie pe pereti" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. E de apreciat, aşa cum a spus şi anonimul, faptul că a scris corect; într-o mare de retardaţi care habar n-au să lege două cuvinte şi-o cratimă, e mare lucru să scrii corect.

    Cât despre graffiti, de cele mai multe ori când am mers prin oraş am văzut câte unul interesant. S-ar putea să o pun şi de-un articol pe blog, dacă mă mobilizez să caut imaginile prin arhivele cu fotografii; aşa că mersi de idee, Căpşunare! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Graffiti-ul asta e de mult timp acolo.Pe mine ma amuza mereu.De cate ori il vad imi suna in cap piesa de la B.U.G.Mafia.'Strazile'ii zicea.Dar cum de nu ai fotografiat ce e pe cladirea vis-a-vis de statia de la Republica?Intotdeauna m-am chinuit sa inteleg ce semnifica mesajul si desenul de acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi fotografiez și eu ce înțeleg:)))

      Ștergere
    2. Vis-a-vis de staţia RATC de la Republica scrie, parcă, "Vara-i tristă când eşti singur. Spec!" :D

      Ștergere
  6. se schimba si in:
    https://lh5.googleusercontent.com/-MffSKOAYxhc/T-l7_hvZOlI/AAAAAAAABro/xJwSAbfScos/s550/fratii%2520uslumani_net.jpg

    RăspundețiȘtergere
  7. Mesajul e autentic si destul de valabil...
    :p

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!