.

5 oct. 2011

Capsunarul si Bucurestiu'

Relatii patrulaterale constanteano-bucurestene
La data de ieri octombrie 2011 a avut loc la Bucuresti prima intalnire oficiala intre reprezentantul Razbunarea Capsunarului din Constanta (adica eu) si reprezentantul Revista Kamikaze din Bucuresti (adica Daniel Goace aka Beni). Intalnirea a avut loc cu ocazia ca nevasta-mea si cu var-miu au avut treaba prin Bucuresti, iar eu n-am avut treaba prin Constanta asa ca am mers si eu pe langa ei! Prima parte a intalnirii a fost oficiala avand in vedere ca aceasta a avut loc exact in fata sediului Monitorului Oficial (de la Marriott un pic mai sus, pe dreapta!). A doua parte a intalnirii a fost la fel de oficiala si s-a desfasurat in interiorul Mall-ului ce nu poate fi nominat (ca nu stiu cum se numeste, nu de alta). Evenimentul a fost primit bine mai ales de catre bucuresteni! Astfel, unu' s-a urcat pe un panou publicitar pe la Unirii si a inceput sa urle "Credit Europe Bank mafioata, Credit Europe Bank mafioata!" (eveniment vazut live chiar din momentul in care nebunu' s-a urcat pe panou cu scara si a inceput sa urle la megafon si pentru care am fost nevoiti sa ocolim toooooot parcu' ala pe jos pentru ca au blocat traficul). Un altul a omorat un taximetrist, doi bucuresteni si-au plesnit masinile chiar in fata noastra, iar la o trecere pe rosu (cu intrare pe galben!) Politia s-a luat dupa noi, dar nu ca sa ne opreasca ci ca sa-l blocheze si sa-i dea o mare amenda unui bucurestean cu Renault Megane care a depasit toata coloana de la semafor pe linia de tramvai, etc.
La masa festiva oferita fiecare pe banii lui s-a servit mancare de chinezi, tot felu' de pizze, tochituri si niste carne cu alta bucata de carne deasupra... si cartofi. Si s-au mai servit si doua chifle. S-au semnat tot felul de tratate, acorduri, dezacorduri, promisiuni, s-au schimbat numere de telefon, SMS-uri etc. Un aspect deosebit de important l-a reprezentat castigarea unei importante sume de bani pentru bugetul Constantei (ca tot plange primaru' ca nu-i da Bucurestiu' bani!), suma oferita cu generozitate de catre kamikazu' Daniel Goace (care mi-a garantat ca nu e miliardar de carton!). Astfel, in urma unei tranzactii comerciale de o cola contra 2 expresso Constanta a castigat suma de 9 lei, suma ce va fi donata bugetului local pentru repararea de drumuri, deschidere de noi azile de batrani, construirea de blocuri de locuinte pentru tineri si achizitionarea de kite-uri pentru toti locuitorii Constantei ca si-asa vine vantu' ala periculos in curand si se reduce si poluarea cu ocazia asta. Constanta nu-i garanteaza lui Daniel 10.000 mp de plaja concesionata pe 630.000 de ani, dar ii garanteaza ca cand vine la Constanta tot bea o cafea moca... sau un cico ceva!
P.S.1: Celor care li s-a parut interesant acest articol sa-l citeasca cu placere si sa mi-l povesteasca si mie, iar celor care e dusmanosi si se oftica ca eu m-am intalnit cu un Kamikaze si ei nu, le transmit ca o sa ma mai intalnesc de mai multe ori! Uite-asa!
P.S.2: Multumesc lui Daniel Goace de la Kamikaze ca ne-a ajutat cu indicatii de tot felul inca dinaintea plecarii catre Bucuresti si ca s-a intalnit si cu noi (mai ales ca poate omu' avea alta treaba la ora aia!)
P.S.3.: Nu mai stiu ce-am vrut sa scriu, dar era deosebit de important... bah si-mi sta pe limba...
Cu ocazia intalnirii patrulaterale dintre constanteni si bucuresten s-a pus la cale si subminarea economiei Republicii Populare China, care a rupt deja ouale celor doi din poza (eu si cu Daniel) cu produsele lor de doi bani vandute cu doua milioane de bani! Subminarea se va face foarte simplu, prin promovarea unui nou stil in privinta halitului de orez: halirea orezului cu un singur pai! Daca in urma introducerii acestui stil o sa mai vedeti voi vreun chinez sanatos si bun de munca...

5 comentarii:

  1. te-ai inverzit de atata Bucuresti :) iti vine mai bine rosul de Constanta! eventual, cauta Moldova, poate te faci bleu :ppp

    RăspundețiȘtergere
  2. Super-articol!
    Ma bucur ca esti un prieten adevarat al super-baietilor de la Kamikaze!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai eu eram prieten cu ei! ei nu erau cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  4. oahahahaah! nici nu ne-am imprietenit bine ca ne-am si certat!:))))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!