.

1 oct. 2011

Capsunarul si Andrei Saguna

N-am fost in viata mea la o deschidere de an universitar!
Azi am fost pentru prima oara! La Andrei Saguna! Foarte frumos! Lume multa, s-a cantat cantecu' ala pe care ne punea profa de muzica sa-l repetam la infinit prin Generala... Ala cu Gaudeamus nu stiu cum! A cantat si imnu' lu' Andrei Saguna! Bah, si lume bah! Lume multa. Tot felu' de lume. Profesori, studenti, viitori studenti, politicieni, nepoliticieni... A fost si matusa-mea, Nicoleta! N-o stiti? Pai de unde sa stiti voi bah daca n-ati fost la deschidere... Pe Alina o stiti? Eh... de unde sa stiti! Nu toata lumea merge bah la scoli inalte...
Au fost si discursuri. Eu mi-am inchis vreo 2 telefoane, matusa-mea vreo 3 (fiecare dupa posibilitati), dar tot a mai ramas cate-un' din asta care nu si-a'nchis panarama. Chiar si in timp ce vorbea Constantin Balaceanu-Stolnici (mai pe la sfarsit) tot mai era cate-un paesan din asta caruia-i suna pisatu' ala de telefon... Poate, daca s-au inscris la vreo Facultate, o sa invete sa-si inchida dreacu caricatura ca sunt unii care vor sa asculte ce zice vorbitoru' si nu muzica lor infantila... Mai era si sonerie din aia de rahat de Nokia, un telefon pe care nu-l mai haleste nimeni pe piata (ca parca de aia au plecat, nu?).
Multe lucruri auzi de la oameni gen Papari sau Stolnici... Cica Constantin Balaceanu-Stolnici, care s-a numarat printre fondatorii ciberneticii in Romania, la 88 de ani sta numai pe computer de nu mai stie sa scrie cu pixu'! Pai cand vorbeste un asemenea om iti inchizi celularu' in fata lui bah studentule! Bine, sa nu credeti acuma ca erau multi astia cu celulare... vreo 4 am numarat eu... sau poate erau 3, dar unu/a avea doua telefoane si le-a lasat deschise pe amandoua! In rest ce sa va zic... N-am ce sa va zic asa multe. Trebuia sa fiti p'acolo ca sa aflati mai multe. Eu am fost, am aflat... Voua va bag niste poze! Sa va uitati si voi la poze asa cum m-am uitat si eu pana acum! Acuma eu aflu si voi va uitati la poze!
... am vazut lume si-am intrat si eu...
... poate nu stiati, dar acum e Sfantul Andrei Saguna!

... tot felu' de lume...

... Constantin Balaceanu-Stolnici (ultimul din dreapta), un om care la 88 de ani nu mai stie sa scrie decat pe PC!
... observati cum s-a ridicat toata lumea in picioare la discursul meu referitor la faptul ca deschiderea noului an universitar a luat sfarsit!

2 comentarii:

  1. iaute frate! face lumea 69 la mine pe blog! rusina beh, rusine!

    RăspundețiȘtergere
  2. dar de ce nu ti-ai pus si tu costum si cravata? cei trei cu bluze rosii sunt viitorii colegi de "capsunar"?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!