.

31 oct. 2011

Capsunarul si recensamantul

Cam asa arata "batrana" care a venit ieri sa-mi ceara mie CNP-ul
Cum frate sa nu-i zici la o asa "babaciune" si cum te numesti, si cat ai CNPu' si sa-i raspunzi la tot ce dreacu mai cuprindeau rubricile din inseminamantul ala... pardon, din recensamant! Deci a sunat ieri la usa o domnisoara asemanatoare cu ce vedeti in poza si am invitat-o imediat sa intre! Usa a deschis-o nevasta-mea si, in mod normal, ar fi trebuit s-o invite ea! Dar eu am fost mai rapid de ochi si cand am vazut cine e la usa nici nu am asteptat sa mai spuna fata cu ce se ocupa ca i-am si tras-o invitatie. Sau se scrie tras o invitatie? Eh, nu mai conteaza... Oricum nu am fost bun la gramatica niciodata. Fotografia este ca sa va dati voi seama cam cine a venit sa ma recensamanteze pe mine si sa se oftice toti aia la care au sunat la usa tot felul de "tinere" sau "tineri" aflati la sarbatorirea majoratului... al 15-lea!
P.S.: Orice asemanare a domnisoarei cu fotografia de mai sus e doar in mintea mea... In realitate domnisoara avea geaca si pantaloni mulati pe ea... Dar mulati, mulati...

6 comentarii:

  1. Banuiesc ca daca mai vine odata poate chiar tipa din poza te lasa si fara casa sau cum? :))

    ... adica, cum naiba sa-i spui nu

    RăspundețiȘtergere
  2. ... apropo, tot eu ca vad acum. Mesajul din bannerul de sus e o gluma sau chiar asa trebuie sa sune? In cazul B arata ca naiba. Ar fi mers daca eram macar in 2012

    RăspundețiȘtergere
  3. @paispe net: :)))) bannerul e pentru peste vreo 14 ani asa:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai că te-a prins cu banneru ăla! Las-o acuma! Nu-ţi păcăleşti aşa de uşor cititorii :P

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!