.

24 mar. 2014

Ce-mi plac alegerile

Mamă, a venit circul în oraș!

Ziua și scandalul! Nici nu începe bine anul electoral că pac, scandal! Toate dulapurile se deschid și din cauză că se face curent încep să zboare tot felul de dosare. Nu știu dacă v-au zburat vreodată hârtiile de pe birou din cauza curentului, dar vă garantez că e nasol. Zboară peste tot, prin tot biroul, unele ies pe geam și ajung prin redacțiile ziarelor și televiziunilor locale. Dacă afară e vânt puternic unele hârtii ajung până la ziarele și televiziunile centrale! 

Carne stricată, terenuri, firme fantomă, trafic, șpăgi, nu se mai știe ce-i acolo. Se descoperă că băsiștii sunt asociați cu pontiștii și că ungurii sunt mai români decât le place lor să creadă. Aliații încep să se înjure și dușmanii să-și dea limbi în gât (și în cur, evident). Circ maxim, bătaie de joc pe față și pe spate. Am văzut pupaci care nu mai știu ce să facă, îl pupă azi pe unu' și mâine îl înjură, azi îi spune cum e el de acord cu absolut orice zice ăla și mâine îl înjură ca la ușa cortului. Analii care analizează politica o iau în gură la fiecare buletin de știri. Nimic nu se mai pupă, nimic nu se mai leagă. La 12 vine papițoiul și-și dă cu părerea că ce șanse are nu știu cine și la 13 auzi că ăla nu mai candidează sau că l-a săltat DNA-ul. Balamuc...

După ce trece valul și se potolesc apele se revine la normal. Până la următoarele alegeri nu se mai aude nimic, se revine la "politică". Dacă vine unul imediat după alegeri și reamintește ce s-a întâmplat până atunci îl dau toți la căcat. Știu ce spun, am făcut experimentul. Dacă pui și tu o întrebare de genul "păi ăsta care a câștigat nu era băgat în scandalul cu nu știu ce?" îți dar toți în cap, se pișă pe tine. Că ce vrei acum, că cineva trebuie să fie ales și bine că n-a ieșit celălalt. Că lasă să vedem ce face, ce te iei de om imediat fără să aștepți, faze din astea. Ăla nu face nimic, evident, știe toată lumea că nu face, dar e mai bine să taci, nu mai interesează pe nimeni, gata, s-a terminat. Dacă ai ceva de spus spune înainte... Păi au spus o grămadă înainte și ăla tot a fost votat, cum pulii mei?

Asta e. Ok, eu pot fi de acord cu circul, n-am nimic împotrivă, dar am o singură problemă: pâinea?! Pâinea nu trebuia să vină împreună cu circul? Eu parcă așa știu!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!