.

26 mar. 2014

Că când

Pamfleți

Niște valeți cu popi în coadă au ieșit în stradă să se manifesteze împotriva avorturilor. După ce s-au manifestat s-au strâns într-un restaurant select unde urma să aibă loc o strângere de fonduri pentru cine credeți? Exact, pentru ăia bolnavi de SIDA. Ce, ce nu vă convine?! Hai, terminați cu prostiile, normal că nu are legătură, cum să aibă... De la avorturi nu produc nimic valeții cu popi în coadă!

Cercetătorii britanici au ajuns la concluzia că ăia născuți după 2000 nu trebuie să mai aibă voie să fumeze. Cică mor 100000 pe an din cauza țigărilor. Ok, din cauza poluării mor mai mulți, din cauza gripei nu se mai știe, dar aici mai e de cercetat, încă nu e sigur, nu s-a demonstrat. La țigări e sigur! Stamatis mi-a transmis salutări de la tat'su! 90 de ani are moșul, fumează două pachete de Marlboro pe zi... Ah, da, ăștia sunt greci, stați așa puțin că nu prea le am cu geografia...

La 1 aprilie se împlinesc 12 ani de când Olanda și Belgia (ăștia pe 28 mai, dar tot aia e) au legalizat eutanasierea la oameni. La noi se discută că homosexualii sunt câh și se iese în stradă pentru eliberarea lui Gică Popescu. Ah, să nu cereți eutanasierea maidanezilor că vă ard ăștia pe rug! Eu v-am spus, treaba voastră!

Eu fumez, nu știu decât tatăl nostru din "Tatăl nostru", am locuit într-un cartier plin de gay și i-am zis deja lu' nevastă-mea să nu-i lase pe ăia să bage nici un fel de furtun în mine dacă e ceva și nu se mai poate face nimic. Într-o zi i-am tras un șut în cap unei javre care m-a lăsat să trec și după aia a sărit la picioare. Avea și pui! Nu vreți să vă mai spun și părerea mea despre popi și biserică. Sau vreți? Pot să vă spun pentru că e pamflet! Nu vă mai spun, oricum nu mai contează, e târziu, prea târziu...

P.S.: Încep să cred că ăia 7,4 milioane există. Sau vreți să vă spun chiar ce cred cu adevărat?! Eh, cred că sunt mult mai mulți. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!