.

27 apr. 2011

Capsunarul si scrisoarea deschisa

In atentia la politia si justitia care este
Azi am vazut-o pe zdreanta aia de judecatoare care a scapat fara nici o zgarietura dupa procesul in care a fost implicata dupa ce a 1. condus matoala, 2. facut de cacat si a dat peste politai, 3. dat la bot la o gramada de fraieri care pentru o bere si-au vazut suspendat permisul.
Stai sa ne lamurim! Eu nu beau la volan mai mult de una bere la 330 pentru ca m-am obisnuit cu legea europeana. Si nici pe aia daca nu e sambata sau duminica. In mod normal, daca politia din Romania ma prinde ca am baut o bere la 330 imi salta carnetul pentru ca la romanica am inteles ca legea prevede 0 (ZERO) alcool la mie!
Va anunt ca de azi inainte o sa beau o bere la 330 in fiecare zi si abia astept sa ma opreasca ca sa chem eu televiziunea, radio si toata presa scrisa din lume! Si cunosc si cativa blogg-eri! Si sa imi zica mie politia ca pune fiola, ca opreste masina sau alte chestii din astea... Mai intai o sa dau peste el (a facut bine ala la Grand ca l-a luat pe gabor pe capota) si dupa aia sa-mi faca proces sa ii zic si judecatorului ca trebuie sa ma lase in pace asa cum a lasat-o si pe colega (a fost creat un precedent parca se numeste asta).
Acum ca mi-a trecut nervu' trebuie sa va dau o veste proasta: afara scapa nu numai o zdreanta ca judecatoarea aia cu fata de porc (scroafa hai) ci si ultimul papagal matol care da peste lume pe strada din cauza asta. Mai mult, cunosc cazuri in care o jigodie beata a cazut de pe trotuar in strada si soferul a fost gasit vinovat ca a dat peste el! Cine a avut treaba cu asa zisa justitie stie despre ce vorbesc! Degeaba e totul clar ca lumina zilei... in salile intunecate ale tribunalelor se fac si se desfac toate alea. Si asta sub ochii legati la proasta aia care tine balanta in mana... Chiar asa! Ce dreacu cantaresti fa zdreanto? Spaga? Ca sa stii cui sa-i dai drumu si pe care sa-l bagi nu-i asa? Sictir tie si la agentii tai de vanzari...

2 comentarii:

  1. :))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai sa iti mai zic si eu una, tot din afara: soferul,dupa ce a baut zeci de litri de alcool de tot soiul s-a urcat la volan si a plecat dupa tigari, in prima curba pur si simplu a zburat (a rupt un gard,niste maslini si mai grav a accidentat un biciclist),carabinierilor le-a zis ca l-au orbit unii cu farurile.I-au luat permisul? Nu, chiar l-a primit cu laude inapoi.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!