.

20 apr. 2011

Capsunarul si extraterestru'

Incredibil dar... e adevarat?
Toata lumea se intreaba daca e adevarat personaju' ala de l-au gasit inghetat prin Siberia. Eu zic ca e la misto. Eu cand eram mai mic credeam in extraterestrii si chiar am vazut o farfurie zburatoare cand a aruncat cineva cu ea dupa mine. Era o farfurie de portelan cu model albastru. S-a spart pentru ca eram agil si m-am ferit. In sfarsit. Deci extraterestru ala e la misto. Dom'le sa fie clar. Eu o sa mai cred in extraterestrii cand o sa gaseasca unu' la mine in fata blocului frate! Nu in Siberia, in desertu nu stiu care din New Mexico sau mai stiu eu prin ce coclauri pe unde niste macar cainii comunitari nu au ajuns. Nu dom'le! Sa-l gaseasca la oras cu peste 200.000 de locuitori si eventual undeva in Centru la vreun bar cunoscut undeva. Ce tot atata gaseli din astea aiurea! Sau ce, extraterestrii astia sunt toti tarani?
Le place sa se arate numai pe la sate sau pe dealuri din alea unde distanta minima admisa intre case e de 5 kilometrii? Pai in cazul asta nici nu vreau sa am d'aface cu ei! Sunt satul de tarani pe unde am fost! Nu mai vreau si din astia intergalactici! Cand o sa vina extraterestrii oraseni sa ma anuntati!
P.S.: Cica Mazare cu Palaz i-au trimis lu' Boc o scrisoare sa dea lovele pentru un pod din Constanta! Mai mult, Mazare cu Udrea au semnat tot felul de hartii roz prin care o sa creasca locuri de parcare si alte chestii frumoase pe la Catza! Bah, eu nu vreau sa fiu rautacios... ori astia si-au dat seama ca ar fi cazul sa faca ceva pentru ca e an preelectoral si ar da bine la ziar ori... dar nu cred! Chiar nu vreau sa cred... da hai sa va zic: mie mi se pare ca  astia au ochii cam mari si li s-au ciulit si urechile! Acum eu m-am gandit ca astia sunt alienii aia de la oras pe care ii asteptam (nu numai eu) de vreo 20 de ani! Dar mai e varianta ca au devenit asa dupa ce au vazut ca lucrarile vor fi facute cu fonduri nerambursabile... m-UE.

Un comentariu:

  1. sa faca cu ce-o face, numai sa se vada ceva! m-am saturat sa se tot planga ca n-au bani si de aia nu fac, sa promita, dar sa nu se vada, sa stea cocotati pe scaune si sa ne manance impozitele!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!