.

1 apr. 2011

Capsunarul si pacaleala

Ce sa mai zic si eu...
Bah sincer de dimineata ma tot gandesc cum sa pacalesc pe cineva. Nu prea ai cum sa pacalesti pe cineva in Romania ca astia sunt unsi cu toate alifiile. Afara e mult mai usor ca acolo, la cum e lumea teleghidata, ajunge sa faci ceva un pic iesit din cotidian si pun botu' vreo cativa... In Romania e greu frate!
Am incercat mai intai cu nevasta-mea care m-a repezit imediat ce am deschis gura: "hai mah termina cu prostiile astea ca am treaba". 
Am mai facut cateva incercari dar m-am lasat la mana mea... nu merge frate! Cu ce sa-i pacalesti pe romani? Pai  de 20 de ani tot pacalesc astia si s-au cam terminat glumele... Romanul este, in acest moment, cel mai greu de pacalit om din lume! Poate sa intre chiar in Cartea Recordurilor la faza asta. De fapt chiar am inteles ca au venit cei de la Cartea Recordurilor ca sa inregistreze performanta... Nu credeti nici asta? Nu! Bine... nu mai insist. Va felicit pentru performanta... Mai e putin pana la sfarsitul zilei de 1 Aprilie. Daca aveti chef sa va pacaleasca cineva sa-mi ziceti... Ar fi bine sa va pacaliti anul asta ca sa nu cumva sa va pacaliti la anu' cand sunt alegerile! Ne auzim maine.

7 comentarii:

  1. Capsunarule nu vrei sa facem schimb de banere?Imi place simtul umorului de care dai dovada:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. adicatelea ai fost la fel de nefericit ca si mine astazi... nimanui nu i-a ars de pacaleala de 1 Aprilie. Se duce naibii si distractia asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Como: sa facem frate .. .de ce nu...
    @Maria: nefericit nu... doar ca e cam nasol ca se duc distractiile... o sa ajunga si romanii ca aia afara... numai munca si probleme de cacat... naspa

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt frate:)Sunt o sora....da nu-i bai:)Ok.astept sa vad link-ul meu pe lista ta de bloguri....

    RăspundețiȘtergere
  5. http://romaniadinmadrid.blogspot.com/

    uitasem sa-ti las link-ul:))

    RăspundețiȘtergere
  6. facut:))si tu esti la mine pe blog:))Bafta....poate ne mai ....comentam:)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!